וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנל עם אביב גפן ומפעל חיים לדובי זלצר: מה צפוי בפסטיבל סאונדטראק תל אביב?

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 11:04

בשבוע הבא ייפתח בסינמטק תל אביב פסטיבל סאונדטראק תל אביב - פסטיבל קולנוע על מוזיקה - שבו יוצגו יותר מ-50 סרטים מישראל ומהעולם, הקרנות בכורה, מפגשים עם יוצרי קולנוע ומוזיקאים מהארץ ומהעולם, פאנלים, הרצאות ומופעים. דובי זלצר יקבל פרס מפעל חיים

דובי זלצר, עינת שרוף ויואב גינאי בסופו של אירוע מחווה שנערך לזלצר לרגל יום הולדתו ה-90 בתיאטרון הבימה, 15 באוקטובר 2021/שגיא בן נון

בשבוע הבא ייפתח בסינמטק תל אביב פסטיבל סאונדטראק תל אביב - פסטיבל קולנוע על מוזיקה - שבו יוצגו יותר מ-50 סרטים מישראל ומהעולם, הקרנות בכורה, מפגשים עם יוצרי קולנוע ומוזיקאים מהארץ ומהעולם, פאנלים, הרצאות, מופעים, הקרנות חצות, וגם תוכנית לילדים.

"בחצרו של מלך הארגמן: קינג קרימזון בגיל 50" (In the Court of the Crimson King. King Crimson at 50"", בריטניה 2022), סרטו המדובר של הבמאי טובי איימיז שבימים אלה עולה לאקרנים ברחבי העולם, יפתח את הפסטיבל.

ההקרנה תתקיים בנוכחות הבמאי הבריטי טובי איימיז המתמחה בסרטים תיעודיים על תרבות, אמנות ומוזיקה. איימיז זכור במיוחד כמי שהיה מנחה פופולרי ב-MTV בשנות ה-90 ומהתוכנית הנערצת Alternative Nation ב-MTV אירופה. מיד אחרי הקרנת הבכורה תתקיים שיחה עם איימיז בהנחיית חברו אביב גפן.

דובי זלצר בריאיון לוואלה! תרבות באירוע מחווה שנערך עבורו בתיאטרון הבימה, 15 באוקטובר 2021. שגיא בן נון, מערכת וואלה
דובי זלצר/מערכת וואלה, שגיא בן נון

ומה עוד צפוי? פרס מפעל חיים ראשון של סאונדטראק תל אביב יוענק השנה למלחין הענק דובי זלצר; לכבוד 20 שנה למותו של ג'ו סטראמר, מנהיג להקת הקלאש ומגיבורי התרבות הגדולים של הPאנק הבריטי, יוקרן סרטו של ג'וליאן טמפל, "ג'ו סטראמר: העתיד אינו כתוב", ותתקיים שיחת וידיאו עם הבמאי; יתקיים מפגש עם לירון תאני וקוואמי לשיחה על היפ הופ ומוזיקה.

המוזיקאית לידיה לאנץ' ,האייקון הנשי המוביל של סצנת האנדרגראונד הניו-יורקית של שנות ה-70, תגיע במיוחד לפסטיבל להקרנת הבכורה של "לידיה לאנץ': המלחמה לעולם לא נגמרת", סרט דוקומנטרי חדש שנעשה עליה בבימויה של בת' בי. לפני הקרנת הסרט תתן לאנץ' הופעת ספוקן וורד בסינמטק ואחרי ההקרנה היא תקיים שיחה עם הקהל.

בנוסף יוקרנו עוד עשרות סרטים, ביניהם גם סרטים לילדים ולכל המשפחה.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully