וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים את אליזבת', האקסית של רוס ב"חברים"? לא תאמינו איך היא נראית היום

13.11.2022 / 23:48

השחקנית אלכסנדרה הולדן, כוכבת הסדרה "חברים", כמעט בלתי ניתנת לזיהוי 22 שנים לאחר שגילמה את החברה הצעירה מאוד של רוס, אליזבת', שגם סיפרה על אירוע מטריד מאוד שקרה לה באודישנים

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

ג'ניפר אניסטון בת ה-53 הפתיעה בשבוע שעבר את צופי "חברים" כשהופיעה על שער מגזין Allure בחזיית שאנל קטנטנה ומראה מרוטש. מוכנים להפתעה נוספת? בעונה השישית של "חברים" הייתה זו מישהי אחרת שכבשה את לבו השברירי של רוס (דיוויד שווימר) וזו הייתה הסטודנטית שלו, אליזבת', שהייתה אז צעירה ממנו ב-12 שנים. השחקנית שגילמה את אליזבת', אלכסנדרה הולדן, שיתפה לאחרונה פרט מטריד על האודישן שלה לסדרה - מטריד יותר מחזיית השאנל של ג'ניפר.

הולדן, כיום בת 44, לא לגמרי נעלמה מאור הזרקורים לאחר שגילמה את החברה הצעירה של רוס. היא הופיעה - בעיקר בתפקידי אורח - בכמה סרטים וסדרות כמו NCIS, "אלי מקביל", "עמוק באדמה" ו"פרנקלין ובאש" אבל מאז 2015 לא השתתפה בשום סרט או סדרה ונראה שפרשה מעולם המשחק. כשדיברה לאחרונה על "חברים", נזכרה הולדן בהודעה מטרידה למדי שקיבלה לפני האודישן שעברה.

ככה היא נראתה אז:

אלכסנדרה הולדן סיפרה ל"גרדיאן" על רגע מסוים שסיחרר אותה: "הוזמנתי לעשות 'קריאת בדיקת כימיה' עם דיוויד שווימר", היא אמרה, "זה היה מפחיד כי המפיקים אמרו לי לבוא ולהיראות 'כמה שיותר לוהטת'. לא ידעתי מה לעשות עם המידע הזה - זה בלבל אותי".

הולדן ציינה שנותרה ערה כל הלילה בניסיון להבין מה ללבוש לאודישן. היא הוסיפה: "עכשיו כשאני מבוגרת יותר, אני מבינה שזה לא היה בסדר. לא הייתי עוברת על זה בשקט אם הייתה מקבלת הודעה כזאת היום".

ככה היא נראית היום:

אלכסנדרה הולדן נזכרת בימים ההם:

כששודרה העונה השישית של "חברים" באמריקה, ב-1999, אלכסנדרה הייתה רק בת 22. כיום היא חיה בצניעות יחסית לששת כוכבי הסדרה ויש לה רק 19 אלף עוקבים באינסטגרם - רחוק ממספר העוקבים של האקס הטלוויזיוני שלה, דיוויד שומר, העומד על 6.8 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully