וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העמיד פני מת במשך 321 ימים - וקיבל תפקיד של גופה בסדרה

26.11.2022 / 23:51

אדם שפרסם 321 סרטונים שלו בהם הוא מעמיד פני גופה היה כ"כ מוצלח עד שהתוכנית הפופולרית "CSI: VEGAS" הציעה לו לגלם את התפקיד הזה באחד הפרקים שלה. וזה ממש לא סוף הסיפור

העמיד פנים שהוא מת במשך 321 ימים - ואז גילם גופה ב-CSI/@nbclx

אדם שפרסם בכל יום במשך 321 ימים סרטונים שלו בטיקטוק בהם הוא מעמיד פני מת - קיבל את מה שהוא חלם עליו כשהוזמן לגלם גופה בסדרה המצליחה: "CSI: VEGAS".

מסתבר שעם עבודה קשה, חריצות וכמה מאות סרטונים שלך שוכב על הרצפה כשאתה מעמיד פני מת, אפשר להשיג תפקיד חלומי בסדרת טלוויזיה מובילה ולקבל קמצוץ של תהילה. זה לפות מה שקרה לג'וש נאלי מקנטאקי שיום אחרי יום העלה סרטונים לעמוד הטיקטוק שלו @living_dead_josh בהם הוא מעמיד פני מת בתקווה שסדרה תעניק לו תפקיד באחד הפרקים שלה. אחרי 321 ימים כמת, הוא השיג את מבוקשו: "CSI: VEGAS" יצרו איתו קשר והודיעו לכוכב הויראלי שהם מציעים לו את ההזדמנות לשחק גופה באחד הפרקים שלהם.

הוא מת?

@living_dead_josh Thank you everyone for following on this crazy journey! #csivegas #fyp #foryoupage ♬ The Good Part - AJR

הוא מת?

@living_dead_josh Tune in to the Season 2 premiere September 29th @csicbs #csivegas #cbs #dreamcometrue #goals #fyp #foryoupage ♬ Who Are You - The Who

הוא מת?

הוא מת?

הוא מת בטלוויזיה!

בשיחה עם התקשורת הוא סיפר כי אין לו שום ניסיון במשחק אבל עם הזמן הוא למד איך לשחק גופה בצורה יותר ויותר משכנעת: "אני אפילו לא אוהב לדבר מול מצלמה, אבל אני יכול לשכב שם ולהעמיד פני מת די בקלות. עשיתי את זה ביותר מ-300 פוסטים, התקדמתי והשתפרתי. בהתחלה, ראו אותי נושם, או שהדם המזויף היה נראה רע מאוד. הפסקתי להשתמש בדם והתחלתי ללמוד איך לעצור את הנשימה שלי".

ג'וש הבין שהמפתח בלגלם גופה הוא שתהיה תזוזה בסרטון כך שלא יחשבו שמדובר בתמונת סטילס, כך שדאג שבזמן שהוא שוכב מת תהייה תנועה סביבו.

הוא סיפר שהוא קיבל את הרעיון אחרי שראה אישה מעלה סירטון על רוטב חריף בטיקטוק וקיבלה מספר הצעות מחנויות, ותהה האם הוא יוכל באותה דרך להשיג תפקיד של גופה בסדרת טלוויזיה. לא הכל הלך חלק בזמן הצילומים, שכן פעם אחת הוא הרס פוסט כששכח לסגור את הטלפון שלו ואחד מחבריו החליט להתקשר אליו בזמן הלא נכון.

למרות שאין לו כוונה לעזוב את העבודה שלו כמנהל מסעדה, הוא קיבל מספר הצעות נוספות לגלם גופה בסדרות אחרות, כך שאולי החלום שלו להיות כוכב רק התחיל. בינתיים הוא ממשיך להעלות פוסטים כגופה להנאתו.

  • עוד באותו נושא:
  • csi
  • גופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully