וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: אחרי 25 שנה, הגיבור של "פוקימון" הפך לאלוף העולם

עודכן לאחרונה: 11.11.2022 / 16:38

בסוף הוא תפס את כולם: חברת פוקימון הודיעה כי אש קטצ'אם, אחת מדמויות האנימה המוכרות ביותר שישנן, הפך רשמית למאמן הפוקימונים הגדול בעולם - הישג אליו הגיע עם חברו לאורך כל הדרך, הפוקימון פיקאצ'ו

אש קטצ'אם ופיקאצ'ו מתוך "פוקימון: הסרט הראשון", 1999. GettyImages
בסוף הם עשו את זה. אש ופיקאצ'ו מתוך "פוקימון: הסרט הראשון"/GettyImages

חברת פוקימון הודיעה היום (שישי) כי אש קטצ'אם, גיבור הסדרה, הפך רשמית למאמן הפוקימונים הגדול בעולם, 25 שנה אחרי שהחל את מסעו כילד בן 10 שזה חלומו - כך דווח באתר וראייטי. הוא הגיע להישג, שמוצג בפינאלה של הסדרה "Pokémon Ultimate Journeys: The Series", יחד עם הפוקימון פיקאצ'ו, שליווה אותו לאורך כל הדרך.

מאז הופיעו לראשונה בסדרה בשנת 1997, גברו השניים על יריבים רבים, כמו צוות רוקט למשל. בשנת 2019 זכה גיבור הסדרה באליפות ליגת הפוקימונים, ועכשיו, בטורניר יוקרתי אפילו יותר, הוא הגיע לתואר המשמעותי ביותר בענף הבדיוני. הפרק המציג את הזכייה שודר עד כה ביפן, מולדת הפוקימונים, אך טרם הוצג בשאר העולם.

דמותו של אש קטצ'אם, המוכר ביפנית בשם סאטושי, נקראת כך מפני שהוא חולם "לתפוס את כולם". הוא אחד מדמויות האנימה המוכרות ביותר בעולם. הסדרה נולדה כמשחק וידאו בגיימבוי, ומאז הפכה לזיכיון שכולל סדרות, סרטים, ספרי קומיקס, ספרים, צעצועים, משחקים מסוגים שונים ושפע מוצרים נלווים. זהו זיכיון המדיה המצליח ביותר אי פעם, יותר ממיקי מאוס, פו הדב, מלחמת הכוכבים, מארוול, הארי פוטר או באטמן.

טאיטו אוקיורה, סגן הנשיא לענייני שיווק של חברת פוקימון, מסר כי "הנחישות וההתמדה של אש קטצ'אם לאורך 25 שנה, בדרך להגשמת היעד שהציב לעצמו - להפוך למאמן הפוקימונים הגדול בעולם - מייצגים את המיטב של מה שלהיות מאמן אומר".

"אנחנו לא יכולים לחכות לחגוג את הרגע הזה עם מעריצי פוקימון כשהסדרה והפרק הזה ישודרו מסביב לעולם במשך השנה הקרובה", הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully