וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמה נמוך אפשר לרדת?": הסקר של אולפן שישי על רצח רבין מעורר סערה

עודכן לאחרונה: 12.11.2022 / 20:59

סקר באולפן שישי שבו נשאלה בין השאר השאלה "האם אתה מסכים עם בצלאל סמוטריץ' שהשב"כ עודד את יגאל עמיר לרצוח את רבין" מעורר זעם ברשת: "מה הלאה, סקר האם אתה מסכים לטענה שהשב"כ רצח את רבין?", "טוב שלא שאלתם אם הגיע ליצחק רבין להירצח"

סקר אולפן שישי. קשת 12, צילום מסך
שאלת הסקר שעוררה סערה/צילום מסך, קשת 12

סקר שפורסם אתמול ב"אולפן שישי" מעורר סערה ברשת. במסגרת הסקר נשאלו מספר שאלות, כשאחת מהן שאלה "האם אתה מסכים עם בצלאל סמוטריץ' שהשב"כ עודד את יגאל עמיר לרצוח את רבין". 59 אחוז השיבו בסקר שהם לא מסכימים בעוד 21% ענו שהם מסכימים. מקרב מצביעי גוש נתניהו, 42% לא מסכימים עם האמירה של סמוטריץ' ו-33% מסכימים.

גולשים רבים זעמו על ניסוח השאלה ועל כך שניתנה לגיטימציה לטענה לפיה השב"כ עודד את יגאל עמיר לרצוח את רבין. לרבים השאלה הזו גם הזכירה את המערכון של "החמישייה הקאמרית" שבו נערה מספרת כי התבקשה לכתוב חיבור בכיתה "רצח רבין - בעד ונגד". עמוד הטוויטר של החמישייה הקאמרית כתב אמש בתגובה לסקר באולפן שישי: האם השב"כ עודד את יגאל עמיר לבצע את רצח רבין - בעד ונגד".

גולשים נוספים הביעו מחאה על השאלה שהוצגה בסקר "אולפן שישי". אחד כתב: "האם אתה מסכים עם הטענה שעורכי אולפן שישי הם חבורה של שרלטנים חסרי אחריות?", אחר הוסיף: "בושה לאינטליגנציה", ועוד אחד ציין: "איך אין בושה לעורכי אולפן שישי להעלות סקר אם השב"כ עודד את רצח רבין. כמה נמוך עוד אפשר לרדת". היו כאלה שכתבו: "מה השלב הבא? סקר האם אתה מסכים עם הטענה שהשמאלנים הם צאצאים של נאצים?", "מה הלאה, סקר האם אתה מסכים לטענה שהשב"כ רצח את רבין?", "טוב שלא שאלתם אם הגיע ליצחק רבין להירצח".

הנה כמה מהציוצים המגיבים לסקר:

בסקר עלה עוד כי 72% ממצביעי גוש מתנגדי נתניהו סבורים שלפיד וגנץ צריכים להסכים להיכנס לממשלת אחדות, רק 9% חושבים שסמוטריץ' צריך לכהן באחד המשרדים. באשר לשאלה האם בעקבות תוצאות הבחירות עברה בראשך המחשבה לעזוב את הארץ, 70% מהציבור השיבו לא ו-30% ענו כן. בקרב מצביעי גוש מתנגדי נתניהו, התמונה מטרידה מאוד: 50% אמרו שהמחשבה עברה בראשם ו-9% אמרו שהם מתכוונים לממש זאת בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully