וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "ג'קאס" סטיב או חושף לראשונה פעלול כואב מדי שסירב לעשות

20.11.2022 / 23:56

בריאיון הנועד לקדם את ספרו החדש, סטיב או חשף מהו הפעלול שסירב לבצע עבור הסרט הראשון בסדרת סרטי "ג'קאס" - ונתן לחברו לסט לבצע במקומו: "זה היה הדבר הכי אייקוני ומדהים שצילמנו אי פעם"

jackass - הטריילר לסרט 2002/PARAMOUNT

כוכב סרטי "ג'קאס", סטיב או, חשף בריאיון לקידום ספרו החדש את הפעלול האייקוני שסירב לבצע בעצמו ונתן לעמיתו לסט, ריאן דאן, לבצע במקומו. הוא לא מתחרט על זה כי לדבריו "זה היה הדבר הכי אייקוני ומדהים שצילמנו אי פעם".

בריאיון ל-Yahoo שהעניק במסגרת קידום ספרו האחרון A Hard Kick In The Nuts, הוא נזכר בצילומי הסרט הראשון בסדרת סרטי "ג'קאס" - שיצא ממש לפני 20 שנה, ב-2002, והיה המשך ישיר לסדרה ששודרה במהלך השנתיים שלפני ב-MTV. בריאיון נזכר סטיב או שסירב לבצע את הפעלול הידוע לשמצה בשם "מכונית צעצוע בתוך התחת", רגע בהחלט אייקוני עבור המעריצים בו נדרש הפעלולן להחדיר מכונית צעצוע משומנת לחלל פי הטבעת שלו ולבקר אצל פרוקטולוג עבור צילומי רנטגן. לאחר שסטיב או סירב לבצע את הפעלול, היה זה ריאן דאן המנוח שלקח על עצמו את האתגר שצולם והופיע בסרט הראשון.

צפו בו מספר על מה שהוא סירב לעשות:

סטיב או אמר: "מעולם לא נסוגתי מפעלול. הדרך בה זה עבד עבור ריאן... לא היה שום דבר שאפשר היה לשנות כדי שזה יצא טוב יותר ממה שיצא. זה היה הדבר הכי אייקוני והכי מדהים שצילמנו אי פעם ואחרי כל השנים שעברו, כשהגענו לסרט הרביעי ("ג'קאס פוראבר" שיצא השנה), חשבתי על הפעלול הזה, שנסוגתי ממנו, איך זה שריאן לא פה כדי לצלם איתנו את הסרט הרביעי". ריאן דאן נהרג בתאונת דרכים ביוני 2011 כשהיה רק בן 34.

על אף שסטיב או טוען שמעולם לא נסוג מפעלול אחר, שותפו ליצירה, ג'וני נוקסוויל, חשף בעבר שסטיב או סירב לבצע קפיצות בנג'י. הוא אמר: "סטיב או ייתן לכם להכניס קרס לפיו, לשחות במעלה האוקיינוס ואז לזרוק אותו לים כדי לתפוס כריש בגופו, אבל כשניסינו לגרום לו לקפוץ בנג'י, הוא השיב 'לך תז**** אחי, אני לא עושה את זה'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ככה זה נראה בסרט:

בספרו החדש, סטיב או מדבר גם על התמכרותו הקשה לסמים שגרמו לו להזיות ולבעיות בריאותיות חמורות. בין היתר הוא סיפר שנותר ער במשך שלושה ימים תחת השפעת קוקאין והחל לראות אנשים שהסתובבו בדירה שלו על אף שאף אחד לא היה שם: "ראיתי בחור מתהלך בדירה שלי, מרים את הבאנג שלי, שואף, מוציא עשן ופשוט עובר דרך הקיר. הוא מעולם לא היה שם. מעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully