וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל במחאה אופנתית נגד האנטישמיות וקניה ווסט: "גאה להיות יהודיה"

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 21:09

הזמרת נועה קירל נבחרה לייצג את MTV ישראל בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה, ה-EMA, שנה חמישית ברציפות. קירל בחרה להביע באמצעות האאוטפיט שלה מחאה נגד האנטישמיות ונגד דבריו של הראפר קניה ווסט: "אני גאה להיות אמנית ישראלית"

נועה קירל MTV. באדיבות MTV ישראל, Getty Images,
נועה קירל בטקס/באדיבות MTV ישראל, Getty Images

הזמרת נועה קירל נבחרה לייצג את MTV ישראל בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה, ה-EMA, שנה חמישית ברציפות. קירל בחרה להביע באמצעות האאוטפיט שלה מחאה ייחודית - ויש שיגידו מעט מוזרה - נגד האנטישמיות ונגד דבריו של הראפר קניה ווסט שעוררו סערה בעולם. קירל לבשה חליפה עם תמונותיו של קניה וענדה שרשרת עם מגן דוד.

בהודעה מטעמה של קירל, נמסר כי מי שאחראים על הבגד הייחודי שלה הם יובל אלרואי ואיתי בצלאלי, הסטייליסט של קירל. "בחשיבה משותפת, נועה רצתה בגד עם אמירה על פרשת קנייה ווסט וכנגד האנטישמיות המתגברת לאחרונה בעולם".

נועה קירל מסרה עוד: "בחרתי ללבוש בשטיח האדום של MTV פריט אופנה עם מסר לכל העולם, פריט שמסמל באופן מובהק שאני גם יהודה וגם ישראלית, אנחנו חווים לאחרונה הרבה אנטישמיות, בעיקר לאור האמירות של קניה ווסט, אני גאה להיות אמנית ישראלית שמייצגת את ישראל בעולם".

עוד מסרה נועה כי זו הפעם החמישית שבה היא זוכה לייצג את MTV ישראל בטקס פרסי ה-EMA. "כל שנה זה מרגש אותי מחדש. אני גאה לייצג את ישראל וכמי שנבחרה על ידי הקהל". הטקס עצמו ישודר בלייב בערוץ MTV ישראל מחר ולאורך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully