וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן זונה, אהרוג אותך, אשבור לך את העצמות": ההסתבכות של נאור ציון

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 23:10

הקומיקאי תועד כשהוא מתעמת עם צעיר בבית קפה בתל אביב וצורח לעברו: "תיתן מכה יא בן שרמוטה. אם אני לא על תנאי, אני הורג אותך". נאור ציון הגיש תלונה במשטרה נגד הצעיר וטען כי הצעיר התיישב לו בשולחן וקילל אותו

בוודיאו: הקומיקאי, נאור ציון במהלך תקרית מילולית במסעדה בתל אביב/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

הסתבכות נוספת של הקומיקאי נאור ציון: השחקן והקומיקאי תועד כשהוא מתעמת עם צעיר שהגיע לבית קפה שבו ישב בתל אביב, מקלל אותו ומאיים עליו. לדברי ציון, הכול החל לאחר שהצעיר הגיע אל שולחנו בבית הקפה והחל לקלל אותו. בתיעוד נראה ציון מצלם אותו במצלמת הסלולרי שלו וצורח לעברו: "תתחיל איתה, תיתן מכה יא בן שרמוטה. תן מכה, נראה אותך. אמא שלך זונה, ואם אני לא על תנאי אני הורג אותך".

בסרטון נוסף נראה ציון רותח מזעם על הצעיר וצורח לעברו: "תן, יא בן זונה, אני אהרוג אותך. יא זבל, אתה חתיכת זבל, זה מה שאתה". גם הצעיר השני מטיח בו קללות באותו הזמן.

נאור ציון מסר לוואלה! תרבות: "בשעה 19:45 ישבתי ב'פורטה דל נונה' בכיכר מלכי ישראל. הגיע מישהו לשולחן שלי והתחיל לקלל אותי בזמן שאני מדבר בטלפון. ביקשתי שיניח לי כי הייתי בשיחה חשובה. הוא התיישב לי בשולחן והמשיך לקלל ולאיים. המלצרים והמלצריות היו עדים למה שקרה וביקשתי מהם להזמין משטרה. הם עשו זאת הוצאתי את הנייד וניסיתי להוציא ממנו את מה שאמר והוא המשיך בשלו. המשטרה הגיעה, עיכבה אותו לחקירה במקום וביקשו ממני להגיש תלונה במשטרה וזה מה שעשיתי".

שמו של ציון נקשר לאירועי אלימות נוספים בעבר. בדצמבר 2021 בית משפט השלום בתל אביב גזר על הקומיקאי מאסר על תנאי של שלושה חודשים ו-150 שעות שירות לתועלת הציבור לאחר שהורשע בתקיפת אדם בקניון רמת אביב במרץ 2018. בנוסף, נגזר על ציון לפצות את האדם, אותו היכה בשני אגרופים, בעשרת אלפים שקלים. לאחר המקרה ציון עוכב לחקירה וטען תחילה כי מדובר היה בהגנה עצמית. לאחר מכן הודה בתקיפה בהסדר טיעון והורשע.

ב-2016 התפרסמו בוואלה! טענות מצד אנשים שעבדו עם ציון על התנהגות אלימה. כמו כן, השחקנית מיכל ויצמן טענה כי הייתה בזוגיות עם גבר אלים, ובהמשך התגלה כי מדובר היה בציון.

  • עוד באותו נושא:
  • נאור ציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully