וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי ג'יי לנו נשרף בפניו בצורה חמורה מדלקה פתאומית במכוניתו

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 23:52

הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה האמריקני ג'יי לנו נכווה בצורה חמורה בפניו כשטיפל באחד ממכוניותיו, וכעת מאושפז בבית החולים. "אני בסדר. פשוט צריך שבוע או שבועיים כדי לעמוד שוב על הרגליים", מסר

ג'יי לנו והמכונית מקנאביס, RENEW SPORTS CARS. RENEW SPORTS CARS, אתר יצרן
ג'יי לנו ואחת מהאהבות שלו/אתר יצרן, RENEW SPORTS CARS

הקומיקאי ומנחה תוכנית הלילה לשעבר, ג'יי לנו, נכווה באופן חמור בפניו כאשר דלקה פרצה באחת ממכוניותיו ללא התראה, כך מדווח אתר TMZ. על פי הדיווח, מקור סיפר לאתר הרכילות כי התפרצות האש שרפה את החלק השמאלי של פניו של הקומיקאי, אך לא פגעה בעינו או באוזנו. לנו מאושפז ביחידת במרכז הכוויות גרוסמן שבלוס אנג'לס, ובהצהרה קטנה ל"וראייטי" הוא מסר: "נכוויתי בצורה רצינית מאש שנבעה מבנזין. אני בסדר. פשוט צריך שבוע או שבועיים כדי לעמוד שוב על הרגליים".

לנו הוא אספן ותיק של כלי רכב, וכחלק מתחביבו הוא רוכש ומטפל במכוניות עתיקות בשווי של מיליוני דולרים. הוא אף כותב על כך טורים קבועים למגזינים שעוסקים בתחום ומנחה את תוכנית הטלוויזיה "Jay Leno's Garage", העוסקת בנושא ומארחת ידוענים שגם להם יש זיקה לתחום. בפרק שחתם את העונה החדשה שלו, ב-26 באוקטובר, התארח הנשיא ג'ו ביידן.

עוד לפני חיבתו למכוניות, לנו כמובן ידוע בעיקר כמנחה תוכנית הלילה של NBC, תפקיד שזכה בו אחרי מאבק עתיר יצרים בינו לבין דיוויד לטרמן על זהות יורש כיסאו המיתולוגי של ג'וני קרסון. לנו הנחה את התוכנית בין 1992 ל-2009, ואז שוב בין 2010 ל-2014, כשבתווך היה קונאן אובריאן, ממנו לנו לקח שוב את התפקיד.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יי לנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully