וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת רוברטה פלאק ("Killing Me Softly") אובחנה עם ניוון שרירים ולא תשיר יותר

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 22:55

הזמרת, שהתפרסמה בעיקר בזכות שירה "Killing Me Softly with His Song" אובחנה עם ניוון שרירים ולפיכך תפסיק להופיע. דובר הזמרת מסר כי היא מתקשה לדבר אך לא מסר פרטים נוספים ולא סיפר כמה זמן היא סובלת מהמחלה

הזמרת רוברטה פלאק, שהתפרסמה בזכות הביצוע המפורסם שלה לשיר "Killing Me Softly with His Song", אובחנה עם ניוון שרירים ולפיכך לא תוכל להופיע ולשיר יותר. דוברה של הזמרת בת ה-85 מסר כי לאור מצבה, היא מתקשה בדיבור. עם זאת, הוא לא מסר פרטים נוספים ולא אמר כמה זמן היא סובלת מהמחלה הקשה.

בתקשורת האמריקאית העריכו כי העדכון בדבר מצבה הבריאותי של פלאק מתפרסם כעת משום שהיא בעיצומם של כמה פרויקטים שידרשו ממנה להעניק ראיונות, בין השאר הוצאת ספר ילדים בינואר הקרוב וסרט דוקומנטרי עליה. במקביל, בשנה הבאה ימלאו חמישים שנה לצאת אלבומה "Killing Me Softly" שממנו יצא להיטה הגדול בעל אותו שם.

פלאק נולדה בשנת 1937. היא התפרסמה כזמרת ג'אז, בלוז ונשמה. שירה "The First Time Ever I Saw Your Face" הגיע למקום הראשון במצעד בילבורד ב-1973 וזכה בפרס גראמי באותה שנה. שנה מאוחר יותר הגיע שירה "Killing Me Softly with His Song" לאותם הישגים.

  • עוד באותו נושא:
  • als

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully