וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הצילום, רוברט מקי: 7 המלצות לאמצע נובמבר

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 9:23

פסטיבל הצילום הבינלאומי, הרצאה של הגורו רוברט מקי, הופעה של אהרון רזאל - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לפספס השבוע

פסטיבל הצילום הבינלאומי

אירוע הצילום הגדול ביותר בישראל ואחד היחידים הנותנים במה לפעילות חברתית לצד גופי עבודה של צלמים ואמנים מכל רחבי העולם. השנה מציע הפסטיבל כ-50 תערוכות של צלמים ישראלים ובינלאומיים מובילים, סיורים מיוחדים, וכן פעילות רב-תחומית - פרפורמנס, וידאו ארט, מופעי מוזיקה ועוד.

מתי? 23 בנובמבר עד 3 בדצמבר

איפה? אולם מרכז ענב לתרבות, על גג גן העיר וברחבי גן העיר

רוברט מקי

אחד המרצים החשובים ביותר על תסריטאות, כתיבה וספרות מגיע לישראל. בוגרי הסדנאות שלו כוללים זוכי אוסקר, זוכי אמי, תסריטאים ומיטב הבמאים בעולם.

מתי? 23-26 בנובמבר

איפה? אודיטוריום סמולרש, תל אביב

"בריאה"

שרית כוכב חביב, יוצרת ואמנית מתל אביב, חלתה לפני חמש שנים בסרטן. גם במהלך הטיפולים והאשפוזים בבית החולים איכילוב היא המשיכה את תהליך היצירה. היא סירבה ללבוש את בגדי בית החולים אלא עטתה תמיד בגדים צבעונים ואקסטרווגנטיים, ותוך כדי ימי הטיפולים היא כתבה שרה רקדה ציירה וכתבה. כעת צילומים ועבודות שלה מהבידוד בן החודשיים הופכים לחלק מהתערוכה החדשה שלה, שמוצגת בגלריה "הבית בהרצל", וייכללו גם בספר בן 250 עמודים שיימכר במקום.

מתי? החל מ-11 בנובמבר 2022

איפה? הרצל 140 תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פסטיבל פסנתרים חוגג עשור

פסטיבל הפסנתרים של תיאטרון ירושלים חוגג עשור. לציון החגיגות בחר השנה התיאטרון להקדיש את הפסטיבל לאחת התקופות הכי מרגשות בתולדות המוסיקה המערבית: התקופה הרומנטית שהחלה מסוף המאה ה-19. כמדי שנה ינגנו טובי המוזיקאים, ההרכבים והתזמורות יצירות פרי עטם של צ'ייקובסקי, רחמנינוב, דבוז'אק, גריג, פרנק ברהמס, שומאן ומלחינים נוספים. יתקיימו קונצרטים מיוחדים כמו קונצרט עם שיריהם של אביהו מדינה ומרדכי זעירא, קבלת שבת עם מבחר שירי הזמר הרומנטיים של אז והיום בעיבודים חדשים לפסנתר ועוד.

מתי? 23-26 בנובמבר

איפה? תיאטרון ירושלים

MEET 2.0

ערב בכורה של שתי כוריאוגראפיות שהזמין תמיר גינץ, המנהל האמנותי, לעבוד עם הלהקה: עדי סלנט ודנה מרכוס. הערב מחדש את פעילות KAMEA HUB - ערוץ ליצירה ישראלית אורחת בלהקה. היוצרים, שמוזמנים ללהקה, זוכים למעבדת יצירה עם רקדני הלהקה וכן למעטפת הפקה מלאה במטרה להעצים את כשרונם ולחשוף את עבודתם ברמה מקצועית גבוהה.

מתי? 17, 18 ו-23 בנובמבר

איפה? באר שבע, אולם קמע

אהרון רזאל במופע השקת האלבום החדש

המוזיקאי אהרון רזאל, שפוסע בטבעיות בין קודש לחול ובין תקופות שונות, חוגג עשרים וחמש שנות קריירה עם רפרטואר מרשים ושירים שהפכו להמנונים, ביניהם "הגיע זמן הגאולה", "מה עשית היום", "את אחיי", "קבעתי את מושבי", "הגיבן הקדוש" ועוד, לצד שירים חדשים כמו "אני העני", "שמע ישראל" ו"אני אחר" מתוך האלבום החדש. במופע יארח רזאל את עקיבא.

מתי? 17 בנובמבר

איפה? מרכז ברודט, תל אביב

פסטיבל לב ישראלי

פסטיבל ארצי המשלב אמנים ויוצרים עם וללא צרכים מיוחדים חוזר השנה עם עשרות אירועים לכל הגילאים. הפסטיבל נולד מתוך אמונה כי תרבות מהוות גשר לחיבור בין אנשים ופלטפורמה ליצירת שוויון הזדמנויות. בפסטיבל יתקיימו לאורך שישה ימים למעלה מ- 30 אירועי תרבות, בהם ייקחו חלק יוצרים מתחומים שונים: מוזיקה, תיאטרון, צילום, ציור וקולנוע, לצד אמנים ויוצרים עם צרכים מיוחדים.

מתי? 20-25 בנובמבר

איפה? במוסדות התרבות ובמרכזים הקהילתיים ברחבי העיר אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully