וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 19 עונות: השחקנית אלן פומפאו ("מרדית' גריי") נפרדת מ"האנטומיה של גריי"

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 22:41

השחקנית אלן פומפאו, שגילמה את דמותה של מרדית' גריי במשך 19 עונות של "האנטומיה של גריי", נפרדה מהסדרה המצליחה. פומפאו הודתה למעריצים באינסטגרם וכתבה: "אני מבטיחה לחזור לבקר"

טריילר לעונה ה-19 של "האנטומיה של גריי"/ABC

המעריצים עצובים: השחקנית אלן פומפאו, שגילמה את דמותה של מרדית' גריי במשך 19 עונות של "האנטומיה של גריי", פורשת מהסדרה המצליחה ונפרדת ממנה בפוסט שפרסמה באינסטגרם: "אני אסירת תודה על האהבה והתמיכה שהענקתם לי, למרדית' גריי ולתכנית במשך 19 עונות. שום דבר מזה לא היה אפשרי בלי המעריצים הכי טובים בעולם. כולכם הייתם חלק מהמסע שלי לכל כך מהנה. אני אוהבת אתכם בטירוף ומעריכה אתכם מאוד. זו לא הפעם הראשונה על רכבת הרים. תמיד יודעים שההצגה חייבת להימשך ואני בטוח אחזור לבקר. אוהבת מאוד".

עד כה לא ברור מה יעלה בגורלה של הסדרה, העוקבת אחרי דמותה של ד"ר מרדית' גריי ויתר הרופאים המתמחים והמומחים העובדים לצדה. פומפאו מופיעה ב-8 פרקים בלבד בעונה 19.

הסדרה הציגה העונה שורה של דמויות חדשות, מתמחים שהגיעו לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום בבית החולים גריי סלואן ממוריאל, מה שמהדהד לראשית ימיה של הסדרה, כשמרדית' גריי עצמה הייתה מתמחה כזו לצד שחקנים שכבר עזבו מזמן כמו סנדרה או וקתרין הייגל.

השחקנית אלן פופמאו על סט הסדרה האנטומיה של גריי. GettyImages
אלן פומפאו/GettyImages

האנטומיה של גריי היא תוכנית הפריים-טיים התסריטאית הארוכה ביותר המשודרת כעת ב-ABC, וסדרת הפריים-טיים התסריטאית הארוכה ביותר שמועברת על ידי ABC. הצלחת הסדרה הפכה כמה משחקניה לכוכבים בינלאומיים. הסדרה שודרה בסלקום tv ובפרטנר tv שודרה עד עונה 16. כיום הסדרה זמינה במלואה בשירות דיסני+.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully