וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו פרסי "קיפוד הזהב" לשנת 2022: "שמואל" הצגת השנה

עודכן לאחרונה: 18.11.2022 / 14:32

היום הוענקו פרסי "קיפוד הזהב", פרסי תיאטרון הפרינג' והתיאטרון העצמאי. ההצגה "שמואל" של מולי שולמן ואנסמבל תיאטרון תמונע זכתה בפרס "קיפוד הזהב" 2022 בתואר ההצגה הטובה ביותר. מולי שולמן זכה גם בפרס במאי השנה

שמואל. ארתור לנדה,
שמואל/ארתור לנדה

היום הוענקו פרסי "קיפוד הזהב", פרסי תיאטרון הפרינג' והתיאטרון העצמאי. ההצגה "שמואל" של מולי שולמן ואנסמבל תיאטרון תמונע זכתה בפרס "קיפוד הזהב" 2022 בתואר ההצגה הטובה ביותר. מולי שולמן זכה גם בפרס במאי השנה. את תואר "מחזה השנה" קטף המחזה "פרט לכך לא אירע דבר" שכתבו וביימו רועי יוסף ונעה נשיא.

את תואר שחקן השנה בפרסי "קיפוד הזהב" חלקו שני שחקנים: דודו ניב על ההצגה "אמוק" ובן יוסיפוביץ' על ההצגה "מפלצת הזיכרון". שחקנית השנה היא מיטל רז על ההצגה "מוות קטן", שחקני משנה - יפתח אופיר, בני אלדר ואורי יניב על "שמואל" ושחקנית משנה אביגיל רובין על "סיגריה אחרונה".

מיטל רז. חיים יפים,
מיטל רז/חיים יפים

זוהי הפעם ה-18 שמתקיימת חלוקת הפרסים של עמותת "קיפוד הזהב". השנה לראשונה לקחו חלק בפסטיבל גם מבחר הצגות תיאטרון רחוב. הפרסים בסך 5,000 שקל מוענקים על ידי קרן יהושוע רבינוביץ' לאמנויות תל אביב וע"י עמותת פרס "קיפוד הזהב".

דורון צפריר, יו"ר הנהלת פרס קיפוד הזהב: "השנה למרות הקשיים שההחלמה משנת הקורונה הביאה על כל יוצרי ואמני התיאטרון התרבות והאמנות ולמרות הקיצוצים ולמרות שאין דרישה של אף מפלגה לקבל את משרד התרבות, ולמרות הנסיונות לצנזר אמנות והצגות - אנו ממשיכים ליצור, ממשיכים להאמין שלתרבות ולאמנות יש כח, יש מקום ויש תפקיד בחיי כל קהילה".

פרס מפעל חיים הוענק השנה לד"ר נעמי יואלי, יוצרת עצמאית בתיאטרון, בובנאית, במאית, מחזאית ודרמטורגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully