וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרנית הרדיו והתסריטאית הדר תדמור הלכה לעולמה בגיל 41

עודכן לאחרונה: 19.11.2022 / 10:35

שדרנית הרדיו, התסריטאית והעיתונאית הדר תדמור הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן. בת 41 הייתה במותה. תדמור כתבה בדה מרקר, הגישה את התכנית "סלקט" ברדיוס 100FM, וכתבה תסריטים ל"היהודים באים" ו"צפוף". יניב ביטון ספד לה: "מוכשרת, מצחיקה, עם הומור מטונף"

הדר תדמור. באדיבות המשפחה
הדר תדמור/באדיבות המשפחה

שדרנית הרדיו, התסריטאית והעיתונאית הדר תדמור הלכה (שישי) לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן. בת 41 הייתה במותה.

הדר, בתם של מגיש הרדיו הוותיק רם תדמור ושל הזמרת מיכל תדמור-וול, החלה את דרכה בתקשורת כקריינית בגלי צה"ל וגלגלצ, והנחתה את התוכניות "המשולש", "לא על הלוף לבדו", "לא רוצים לישון" ותוכניות נוספות בגל"צ, ו"סוף שבוע רגוע" ותוכניות נוספות בגלגלצ. בנוסף שימשה כקריינית חדשות.

משנת 2000 ל-2011 שימשה ככתבת כלכלה עולמית בדה מרקר וכתבה למדורים נוספים כמו תיירות וצרכנות. משנת 2001 החלה להגיש תכניות וחדשות ב-103FM. משנת 2003 ועד 2017 הגישה ברדיוס 100FM את התכנית "סלקט".

בנוסף, תדמור השתתפה בכתיבת תסריטים של תכניות וסדרות רבות ובהן "היהודים באים", "היום בלילה עם גורי אלפי", "צפוף", "הגרעינים", "סוסי פרא", "מיוזיק מאסטר", "סופר שטותניק", "הצחוקייה", "משפחת כספי", "יפניק" ו"קצרים".

תחנת רדיוס ספדה לה בפייסבוק: "הדר שידרה בתחנה משנת 2003 את תוכנית הערב 'סלקט'. אישיותה המיוחדת, האינטליגנטית, המצחיקה, השנונה ומלאת החיים עברה דרך הרדיו למאזינים שהחזירו לה אהבה". דוד בן בסט, הבעלים ומנכ"ל רדיוס 100FM, הוסיף: "הדר הייתה ה'אנרג'ייזר' של התחנה, היא תחסר לנו בצחוקה המדבק ובאופטימיות האין סופית שלה. אנחנו כבר מתגעגעים אליה".

השחקן יניב ביטון שיתף את אחד המערכונים שכתבה תדמור ל"היהודים באים" וספד לה בפייסבוק: "הדר המוכשרת כתבה מערכונים אדירים, גם ב'היהודים באים'. מוכשרת, מצחיקה, עם הומור מטונף ובלי חוסר ביטחון עצמי קלאסי".

  • עוד באותו נושא:
  • רדיוס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully