וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה חצוף!": הזמר מאלומה פוצץ ריאיון עם שליח כאן 11 למונדיאל

עודכן לאחרונה: 18.11.2022 / 21:43

הזמר הלטיני הפופולרי מאלומה, שמבצע את השיר הרשמי של המונדיאל, רתח מזעם באמצע ריאיון שערך עם שליח כאן חדשות למונדיאל בקטאר מואב ורדי - ונטש את האולפן בעקבות שאלה שלא רצה לענות עליה. צפו

הזמר הקולומביאני הפופולרי מאלומה, שמבצע את השיר הרשמי של המונדיאל, פוצץ ריאיון שערך היום (שישי) עם שליח כאן חדשות לקטאר מואב ורדי ונטש את האולפן בזעם בעקבות שאלה שלא רצה לענות עליה.

הערב שודר קטע מהריאיון בכאן 11, ובו שואל מואב ורדי את הזמר האהוב: "שאקירה ודואה ליפה סירבו להשתתף באירועי המונדיאל הזה בקטאר בגלל ההיסטוריה הבעייתית של המדינה עם זכויות אדם אנשים חושבים - האם למאלומה אין בעיות עם הפרות של זכויות אדם במדינה הזאת?". מאלומה בתגובה השיב: "כן, אבל זה משהו שאין לי יכולת לפתור אותו. באתי לכאן כדי ליהנות מהחיים, מהכדורגל, מחגיגת הכדורגל, זה לא משהו שאני צריך להיות מעורב בו. אני כאן כדי ליהנות מהמוזיקה, מהחיים היפים ומהכדורגל".

ורדי לא ויתר והמשיך: "אתה יכול להבין שאנשים יגידו שבעצם נוכחותך כאן אתה עוזר לייפות...", - בשלב זה מאלומה תהה אם הוא חייב לענות על השאלה. לאחר שמואב ורדי אמר "אוקיי, לא" אך התעקש ושאל שוב - קם מאלומה בזעם ואמר: "אני חייב לענות על השאלה הזו? אתה חצוף!" - ונטש את הריאיון ואת האולפן לתדהמת ורדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully