וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז זהבי נבחר להנחות את תכנית הריאליטי החדשה של רשת 13

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 7:54

השחקן עוז זהבי נבחר להנחות את תוכנית הריאליטי החדשה "פקין אקספרס" שצפויה להיות משודרת ברשת 13. "פקין אקספרס" היא תוכנית חדשה שנרכשה על ידי רשת כתחליף ללהיט הריאליטי "המירוץ למיליון" שנרכשה על ידי קשת

"באופי שלי אני מתאבד": עוז זהבי יוצא מאזור הנוחות בתפקיד חדש בסדרה/חדשות 13

השחקן עוז זהבי נבחר להנחות את תוכנית הריאליטי החדשה "פקין אקספרס" שצפויה להיות משודרת ברשת 13. "פקין אקספרס" היא תוכנית חדשה שנרכשה על ידי רשת כתחליף ללהיט הריאליטי "המירוץ למיליון" שרשת 13 לא הצליחה לעמוד בעלויות הכלכליות שלו. מי שרכשה כאמור את "המירוץ למיליון" לשידור אצלה היא קשת 12.

הפורמט "פקין אקספרס" משודר ב-17 מדינות בעולם והוא יופק באמצעות חברת ההפקה "גיל הפקות" בשיתוף תאגיד "אקולין", המפיק הבינלאומי של התוכנית. במסגרת התכנית, מספר זוגות יצטרכו להגיע בכל יום ליעד אחר כשלרשותם דולר אחד ליום בלבד. הזוג שיגיע אחרון ליעד יודח והזוג שיישאר אחרון במירוץ יזכה בפרס כספי שיעמוד על מיליון שקל.

זהבי, 39, השתתף בסדרת מצליחות רבות, ביניהם עספור, זגורי אימפריה, העיר הטובה ועוד. בנוסף הוא משחק ב"לעבור את הקיר" בתיאטרון בית ליסין.

עוז זהבי בפרזנטציה למחזמר "לעבור את הקיר" בתיאטרון בית ליסין, 29 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
עוז זהבי/ראובן קסטרו

מאיר קוטלר, משנה בכיר למנכ"ל רשת 13, מסר: "אנחנו שמחים וגאים לשתף פעולה עם עוז זהבי, מהשחקנים המוכשרים והמובילים בישראל. 'פקין אקספרס' היא מתכניות הריאליטי המסקרנות ביותר כיום בשוק הפורמטים הבינלאומי, ואני משוכנע שלעוז תיהיה תרומה בהצלחתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully