וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיגל, "מותק בארץ הילדים" וסינדרלה: המדריך המלא למופעי חנוכה לילדים

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 14:44

עדן חסון ואנה זק בפסטיגל או עומר אדם ועידן רייכל ב-NEXT? הצגה עם מיקי ויובל המבולבל או מופע של סקילרים נגד יוטיוברים? בחנוכה הקרוב יעלו עשרות מופעים והצגות, ורגע לפני שהוא מגיע - עשינו לכם סדר. לגזור ולשמור

עדן חסון, היכל מנורה/צילום: דניאל סטרבו באדיבות: ״גירץ הפקות״

פסטיגל

המופע הגדול ביותר של חנוכה יארח נבחרת כוכבים גדולה שתכלול, בין השאר, את עדן חסון, אגם בוחבוט, אנה זק, אליאנה תדהר, שלישיית "מה קשור" ועוד ועוד. השנה הפסטיגל ייקרא "פסטיגל על פסטיגל" כאשר אליאנה תדהר ממונה לבמאית המופע לאחר שחנוך רוזן קיבל הצעה מעבר לים, והיא צריכה לעמוד במשימה להרים את המופע הגדול בישראל.

לכרטיסים



לוח חופשות 2022-2023

NEXT

אושר כהן, אלי יצפאן, דנה אינטרנשיונל, נסרין קדרי, עומר אדם, עידן רייכל, רן דנקר, שרית חדד יקחו חלק במופע NEXT בהיכל מנורה תל אביב ופיס ארנה בירושלים. הזמרים ישירו לבד וביחד מלהיטיהם הגדולים והכול בליווי להקה שתנגן על הבמה. המופע יעלה ב-15 בדצמבר והוא יעלה מדי ערב. את המופע מביים משה קפטן.

לכרטיסים

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סקילרים נגד יוטיוברים

כוכבי הסקילרים של ישראל - מאור גמליאל, סתיו בונדר, בנוז, דודי לוי, איתי אוריאל ודניאל יונה - יתחרו נגד כוכבי היוטיוב והגיימרים פלג זיני, זיגי, רועי פלדמן, בוטיניו, רותם גטניו ומוטי קיי. בנוסף יתקיים קרב ראש בראש דה כהן נגד דניאל יונה. מנחים: רונאלד, אליאור בילוקס, גיל קובאיבנוב.

לכרטיסים

סקילרים נגד יוטיוברים. יח"צ,
סקילרים נגד יוטיוברים/יח"צ

המדיטק והמוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס

במהלך חנוכה יתארח אחד מבכירי יוצרי הקומיקס שפועלים היום בישראל, אסף חנוכה, לרגל נעילת תערוכתו "האסטרונאוט המזרחי הראשון". בנוסף יתקיימו סדנת חנוכה היברידית, סדנת ציפורים, סדנת הקומיקס הטירה המסתורית, סדנת "עשו זאת בעצמכם' וסיורים מודרכים בתערוכות המוזיאון.

סינדרלה והנסיך

כמדי שנה יצרו בבית צבי מופע מיוחד עבור הורים וילדים מגילאי 5 ומעלה. עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים משתתפים במחזמר, שהוא למעשה סיפור אהבה בלתי אפשרי מהאגדות.

לכרטיסים

החג של החגים

כמו בכל שנה, פסטיבל החג של החגים - המציין את חודש חגי שלוש הדתות - מביא לחיפה המוני מבקרים ואורחים המתכנסים כולם יחד לחגיגה של חיים משותפים, תרבות משותפת, מופעים, תערוכות, קישוטי חג, סיורים, ירידים ועוד.

לכרטיסים

מותק בארץ הילדים

הפקת ענק המפגישה יחד על במה אחת את כוכבי הילדים האהובים והגדולים בישראל: מיקי, יובל המבולבל, קופיקו וקוגומלו. לצדם יתארח השנה סוניק, המותג הבינלאומי הפופולרי לילדים.

לכרטיסים

הצגה של משפחה

כוכב הילדים מני ממטרה משתף לראשונה פעולה עם אשתו פרלה דנוך בהצגה חדשה לכל המשפחה, שבה גם יככבו חברי משפחת ספיר האהובה מהיוטיוב.

לכרטיסים

פסטיבל תל-אביב הבינלאומי לסרטי ילדים וילדות

סינמטק תל אביב יארח בפעם ה-18 את הפסטיבל (20-24 בדצמבר) שבו יוכלו הילדים ליהנות מסרטים, קלאסיקות, גרסה מדובבת של אי-טי, הקרנות בכורה של סרטי ילדים, סדנאות יצירה, סדנת סטופמושן, סדנה לכתיבת תסריטים ועוד ועוד.

לכרטיסים

הספר מסוויליה

הילדים יוכלו לצפות באופרה מאת המלחין האיטלקי ג'ואקינו רוסיני בתרגום לעברית, על הספר המפורסם ביותר בעולם שיוצא לעזרתה של רוזינה כדי לחלץ אותה מידי ברטולו ולסייע לה לחבור לאהובה האמיתי. ההפקה החדשה היא בבימויה של שירית לי וייס, בעיצוב תפאורה ותלבושות של יותם רותם. מנהל מוזיקלי: דניאל צ'רבינסקי, תרגום לעברית: דוד זבה.

לכרטיסים

תיבת נח

רינת גבאי, טוביה צפיר ונדב אבקסיס מככבים במחזמר חדש, המבוסס על סיפורו של נח אשר בנה תיבה שתציל את הזולת ואת כל חיות הארץ מהמבול.

לכרטיסים

הכל אגדה

אגדות האחים גרים מתעוררות לחיים והילדים מוזמנים למסע בעולם האגדות עם חמש קלאסיקות במופע אחד: סינדרלה, שלגיה, היפהפייה הנרדמת, זהבה ושלושת הדובים והנסיכה על העדשה. המחזמר מאת אורי פסטר עלה כבר בשנות התשעים וזכה בפרס התיאטרון הישראלי. הפעם לנעליה של מיכל ינאי תיכנס עדי ביטי ולצדה קאסט הכולל את רועי ניב, עמית זיתון ועוד.

לכרטיסים

גשם של סופגניות

ראש העיירה החדש והמריר מוציא חוק מרגיז - שבחג הזה לא יהיו שום סופגניות. מיכל הקטנה ורוי בוי - צמד חברים סקרנים -יוצאים יחד עם הדוד חיים המדען המפוזר למסע מרתק כדי להציל את העיירה. בעזרת מכונה משוכללת ושרידים מכד השמן המפורסם מצליחים השלושה להציל את המסיבה בזכות החברות שלהם, אומץ, חוכמה וגשם של סופגניות.

לכרטיסים

סינדרלה

הקלאסיקה האהובה והעל זמנית מאת האחים גרים בגרסה בימתית מחודשת לכל המשפחה בכיכובם של נעמה סופר-על, משה אשכנזי, שירלי לוי ודין מירושניקוב.

לכרטיסים

מאסאנמה

מופע קצבי ומצחיק לכל המשפחה על יום בחיי שבט קדום בשם "מאסאנמה" שגילה את ההמצאה ששינתה את העולם - הקצב - וכך הפך ללהקה הראשונה בעולם - "מיומנה".

לכרטיסים

עופר ומאור

כוכבי ערוצי הילדים והרשת, עופר ומאור, יצאו ביוזמה מיוחדת לחנוכה - מופע סטנד אפ ידידותי לילדים עם אלרגיות. מה זה אומר? המזנון סגור, בכניסה יוצב שומר שיוודא שלא יוכנסו אוכל ושתייה, באולם יוצבו סדרנים שישגיחו, והאולם ינוקה לגמרי לפני המופע.

לכרטיסים

פסטיבל הצגות לילדים במדיטק

במסגרת הפסטיבל יעלו מדי יום מיטב ההצגות של תיאטרון המדיטק: ההפקות החדשות והמוצלחות שעלו במהלך העונה האחרונה, ביניהן "אי הילדים", "לאסי", ו"החתול במגפיים". לצד הצגות הדגל זוכות הפרסים שהפכו עם השנים לקלאסיקות אהובות. הפסטיבל תקיים בתיאטרון המדיטק חולון בין 20 בדצמבר עד 26 בדצמבר.

לכרטיסים

מתנות קטנות

מופע מוזיקלי בכיכובם של רמי קליינשטיין, טל מוסרי וענבלי המבוסס על סדרת הילדים המצליחה "מתנות קטנות", פרי יצירתם של המוזיקאי רמי קלינשטיין והפזמונאי נועם חורב, שעולה לראשונה על הבמה בחג החנוכה בכל רחבי הארץ.

לכרטיסים

קרנבל החיות של תיאטרון הקרון

תיאטרון הקרון מציג מגוון הצגות ופעילויות תרבות לילדים, השמות דגש על תרבות איכותית לילד ועל בינתחומיות של האומנויות השונות. בחנוכה יעלו מדי יום שתי הצגות לגילאים שונים, יתקיימו סיורי תיאטרון וסדנת יצירה. בנוסף יעלו מופעי חוצות בימי חמישי ושבת. מבין ההצגות והסיורים: הסופגניה השובבה, הגשם של סבא אהרון, סיורי רפאים - הולכים על 4, מוסטאש החתול, טוטו וחברים ועוד ועוד.

לכרטיסים

הסופגטרון

חגיגת חנוכה שתיערך בין 17-25 בדצמבר בתיאטרון חיפה עם מגוון הצגות איכות לילדים מרפרטואר של מיטב תיאטרוני הילדים בארץ. בין השאר יוצגו "כראמל" (תיאטרון אורנה פורת), "פרפרים בראש" (תיאטרון חיפה בשיתוף תיאטרון גושן), "אלוף העולם" (תיאטרון אורנה פורת) ועוד ועוד.

לכרטיסים

הזוי לכל המשפחה

אמן החושים שימי אטיאס במופע אינטראקטיבי לכל המשפחה המשלב קטעי טלפתיה, קריאת מחשבות אלתורים, צחוק וכמובן המון קסמים ופנטזיה.

לכרטיסים

האוצר מתחת לגשר

הצגת ילדים של תיאטרון גשר בכיכובו של עידו מוסרי, המגלם אדם שכל רכושו בעולם הוא כרית ותפוח, וחולם בלילה כי בעיר רחוקה רחוקה רחוקה ממתין עבורו אוצר. במסעו הוא פוגש רועה ללא כבשה, נסיכה ללא ממלכה, גזלן רגיש ונסיך-הינדיק. האם בסופו של דבר ימצא פלוני את האוצר שראה בחלום?

22.12 בשעות 11:00 ו-13:00.

מסעות אודיסאוס

הצגת ילדים של תיאטרון גשר על פי המיתולוגיה היוונית. אבא אודי נוסע לעשרה ימים ומשאיר לבנו טל ספר קסום. "אם תקרא בספר הזה - הזמן יעבור מהר יותר" הוא אומר לו. בספר מסופר על המלך אודיסאוס שיצא למלחמה וניצח. כעת הוא ממהר לשוב הביתה אל אשתו ובנו, אבל דרכו חזרה מתארכת והופכת לאודיסאה - מסע ארוך ורב תלאות. אודיסאוס הגיבור המיתולוגי וחבריו האמיצים עוברים הרפתקאות, חלקן מפחידות, אחרות מצחיקות.

23.12 בשעות 11:00 ו-13:00.

האירו הדליקו

אירוע השראה מוזיקלית ביוזמת בית אבי חי שמתמקד בצעירים וצעירות שהוסיפו אור לעולם (22 בדצמבר בשעה 14:30 בבית אבי חי בירושלים). האירוע יפנה זרקור לעבר צעירים שסוחפים אחריהם רבבות ברוח ההתנדבות ובכך תורמים לשינוי חברתי. מנחה: יובל מלחי.

לכרטיסים

האזרח כאן

פסטיבל של תיאטרון ניקו ניתאי המתקיים בתל אביב בין 7-17 בדצמבר וכולל תכנית מגוונת של חגיגת תיאטרון בינלאומי מקורי בנושא זכויות אדם ואזרח עם הצגות מקור בבכורה, מופעים בינלאומיים, כיתות אמן, מרתון שירה, מייצבים ועוד. ניהול אמנותי: דורית ניתאי נאמן.

לכרטיסים

דו רה מו

בבוקר אביבי מתכנסות הפרות כדי לחגוג עם פרה'לה את מסיבת הפרת-מצווה שלה. כולן מתכוננות לגעות יחד את "המנון המו" המסורתי אבל אבוי, פרה'לה הצעירה לא גועה עם כולן פה אחד, אלא מזמרת מו משלה, שונה ומיוחד. איך יגיבו אחיותיה הפרות? הכול בהצגה חדשה (20.12, בית ציוני אמריקה) בהשתתפות טל וניג, דורון לוי/דניאל הרוש, דנה כהן, רוני אקרמן, קורל קראוני/שובל עמיאל, נועה טסה.

לכרטיסים

עלילות פרדיננד פדהצור בקיצור

בארץ אחת מעבר לים, חי מלך זקן, נבון וחכם. שמו היה משונה וקשה ללשון, ליאונרד פרדיננד פדהצור הראשון. את המלך העם אהב עד מאוד, אך במסיבת מלכים אמרה לו אשתו, הוא עושה רק דברים שהעם רוצה, לכן העם כל כך מרוצה. אם יפסיק פרדיננד להיות מלך טוב, יפסיק העם אותו לאהוב. הצגה מאת אפרים סידון ובהשתתפות איתמר זהר, אלון גצוביץ, רוני אקרמן, לירון כרמיאל / דנה כהן, אמה ברדע / מירי זהבי.

לכרטיסים

"מבעד לראי"

תערוכה צבעונית ברוח אליס בארץ הפלאות, המשלבת סדנה ופעילות חווייתית של שיחה, משחק ויצירה במוזיאון בת ים לאמנות. מתאים לילדים והורים בגילאי 10-6.

לכרטיסים

"סיור בלשי בחשכה"

פעילות לכל המשפחה במוזיאון חיפה לאמנות: המשתתפים ייכנסו אל המוזיאון לאחר רדת החשיכה, יחפשו יצירות עם פנסים ויגלו דברים חדשים על אמנות.

לכרטיסים

סדנאות לכל המשפחה במוזיאוני חיפה

במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית תיערך סדנה להכנת פנסי נייר בסגנון יפני; במוזיאון הימי הלאומי תיערך סדנת קרמיקה להכנת נרות חרס מעוטרים מסוגים שונים ובטכניקות שונות, שניתן יהיה לאסוף לקראת החג ולהדליק עם שמן זית; סדנה להכנת נרות שמן ומטבעות ברוח העת העתיקה, עם סמלים יווניים ויהודיים קדומים; סדנה על יצירת אמנות בחבלים, שתתמקד בהכנת עששית ימית; ובמקום ייערך גם אירוע חנוכה חגיגי לכל המשפחה ביום האחרון של החג, שיכלול הדרכה, הרצאה על הים במקורות היהודיים, תחרות חנוכיות ועוד.

מחנה הדפס בחנוכה לנוער במוזיאון הרמן שטרוק בחיפה

קורס מזורז להכרת טכניקות מסורתיות מתחום ההדפס כמו תחריט יבש, חיתוך לינולאום ופטרנים. הקורס מיועד לתלמידי כיתות ו' עד ט', ויכלול שלושה מפגשים בני שלוש שעות כל אחד.

לכרטיסים

"מכאן לשם ובחזרה - שירים מתגלגלים"

מופע מוזיקלי-ספרותי, הכולל "שירים על כלי תחבורה וקצת יותר" ומבוסס על אלבום שירי ילדים מקוריים, בשילוב טקסטים של תרצה אתר. המופע, שיצרה יעל ארנון, מתאים לילדים בגילאי 8-3.

לכרטיסים

  • עוד באותו נושא:
  • פסטיגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully