וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ג'ייסון דיוויד פרנק (הפאוור ריינג'ר הירוק) שם קץ לחייו בגיל 49

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 19:17

ג'ייסון דיוויד פרנק, שגילם את הפאוור ריינג'ר הירוק טומי אוליבר ב"פאוור ריינג'רס", הלך לעולמו בגיל 49. על פי דיווח ב-TMZ, סיבת מותו היא התאבדות

השחקן ג'ייסון דיוויד פרנק (פאוור ריינג'רס), 2018. Gabe Ginsberg/Getty Images, GettyImages
מת בגיל 49. ג'ייסון דיוויד פרנק/GettyImages, Gabe Ginsberg/Getty Images

השחקן ומומחה אמנויות הלחימה האמריקני ג'ייסון דיוויד פרנק, שגילם את הפאוור ריינג'ר הירוק טומי אוליבר ב"פאוור ריינג'רס", הלך לעולמו בגיל 49. על פי דיווח ב-TMZ, סיבת מותו היא התאבדות.

פרנק היה אחד השחקנים המרכזיים והפופולריים של "פאוור ריינג'רס" לאורך השנים. הוא הופיע לראשונה כאחד מששת הלוחמים בסדרת הילדים המקורית כשעלתה בשנת 1993, בתחילה בתפקיד האיש הרע ואז שינה כיוון והפך לאחד הגיבורים האהובים. מאז שמר פרנק על נוכחות עקבית בזכיון, הופיע ב-10 סדרות וארבעה סרטים. על אף שגילם בעיקר את הריינג'ר הירוק, בגלגולים השונים של "פאוור ריינג'רס" לאורך השנים הוא גם גילם את הלבן, האדום והשחור.

הוא היה מומחה באמנויות לחימה משולבות והיא בקיא בטאקוונדו, אגרוף תאילנדי, ג'ודו, ג'ו-ג'יטסו ברזילאי ואחרים. הוא נלחם באופן מקצועי במשך תקופה מ-2008 עד 2010.

הוא הותיר אחריו במותו ארבעה ילדים.

במקרה שאדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אל תהססו - עודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. נסו לסייע לו לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים כגון ער"ן - בטלפון 1201 או אתר האינטרנט של סה"ר.
https://sahar.org.il/chat-assistance/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully