וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היישר מלונדון: המחזמר משירי סיימון וגרפונקל מגיע לישראל

22.11.2022 / 10:00

המחזה, "The Simon & Garfunkel Story", משלב את סיפורם של צמד המוזיקאים האייקוני עם היצירה שלהם ביחד ולחוד. ההפקה, שעולה בישראל זו הפעם השנייה, תציג בתל אביב, בגן שמואל, בחיפה ובירושלים בסוף ינואר ובתחילת פברואר. כל הפרטים

מתוך המחזמר "The Simon & Garfunkel Story". Hamish Gill,
חמש הופעות בישראל. מתוך המחזמר "The Simon & Garfunkel Story"/Hamish Gill

"The Simon & Garfunkel Story", מחזמר המבוסס על שיריהם של הצמד המיתולוגי סיימון וגרפונקל, מגיע לסיבוב הופעות בישראל. הפקת המחזמר, שעלתה בווסט אנד בלונדון, תגיע לכאן לחמש הופעות בסך הכול, שיתקיימו בתל אביב, בגן שמואל, בחיפה ובירושלים בסוף ינואר ובתחילת פברואר.

המחזמר מגולל את סיפורו של צמד המוזיקאים מניו יורק, שהיו לאחד מסמלי שנות ה-60 בזכות להיטים כמו "The sound of silence", "Mrs. Robinson", "Bridge over troubled water", "The boxer" ואחרים. לצד הביוגרפיה המשותפת של הזמרים ויצירתם ביחד ולחוד לאורך השנים, המחזמר מציג גם קטעי ארכיון מתולדותיהם של השניים. זו תהיה הפעם השנייה שההצגה עולה בישראל.

שתי ההופעות הראשונות יתקיימו בתיאטרון גשר בתל אביב, ב-31 בינואר וב-1 בפברואר. למחרת תמשיך ההפקה לאולם המופעים בגן שמואל, יום אחרי כן באודיטוריום חיפה, ולבסוף, ב-4 בפברואר, יעלה המחזמר בתיאטרון ירושלים.

מחירי הכרטיסים ינועו בין 250 ל-320 שקלים, וניתן לרכוש אותם דרך חברת טיקטמאסטר, דרך *9964, או באתר הקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully