וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיז***ן החיסון": הראפר אייס קיוב סירב להתחסן - והפסיד 9 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 12:28

הראפר והשחקן אייס קיוב הודה שהחמיץ שכר של תשעה מיליון דולר, שאמור היה לקבל אם היה משתתף כמתוכנן בצילומי הסרט הקומי "Oh Hell No", בגלל סירובו להתחסן נגד נגיף הקורונה. זאת בעקבות עמדתו נגד חיסונים, ובגלל שהמפיקים דרשו מכל השחקנים להתחסן נגד הנגיף

הראפר והשחקן או'שאה ג'קסון, המכונה אייס קיוב (Ice Cube). Scott Dudelson, GettyImages
אייס קיוב/GettyImages, Scott Dudelson

הראפר והשחקן או'שאה ג'קסון, המוכר יותר בשם הבמה שלו אייס קיוב (Ice Cube) הודה שהפסיד שכר של תשעה מיליון דולר בגלל שסירב להתחסן נגד נגיף הקורונה.

במהלך השתתפותו בפודקאסט בשם "Million Dollaz Worth of Game" לצד ראפרים נוספים, הראפר אישר דיווח בהוליווד ריפורטר משנה שעברה לפיו הודח מצילומי הסרט הקומי "Oh Hell No" של סוני בבימוי קיטאו סקוראי, לאחר שהתנגד להתחסן נגד נגיף הקורונה. אייס קיוב אמר שההפקה דרשה מכל השחקנים להתחסן אך הוא התנגד לכך - ושילם ביוקר.

"ויתרתי על הסרט בגלל שלא רציתי לקבל את החיסון המזדיין", אמר אייס קיוב, "דחיתי תשעה מיליון דולר כי לא רציתי לקבל את החיסון. שהחיסון יילך להזדיין, ושתלכו להזדיין כולכם שניסיתם לגרום לי לקבל אותו. אני לא יודע איך הוליווד מרגישה כלפי ברגע זה".

אייס קיוב, שהיה חבר בהרכב הראפ N.W.A. וחתום כשחקן ומפיק בשורת סרטים, הבהיר בהמשך הריאיון שהוא לא דחה את השכר, אבל אמר שמפיקי הסרט עצרו אותו. "המזדיינים האלה, לא נתנו לי את זה כי לא הסכמתי לקבל את הזריקה. לא דחיתי את זה. הם פשוט לא יתנו לי את זה. זריקת הקורונה, החיסון. לא הייתי צריך את זה. לא נדבקתי בחרא הזה בכלל. שיילכו להזדיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully