וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששיבח מחבל: העיתונאי ישראל פריי פוטר מערוץ דמוקרטTV

עודכן לאחרונה: 25.11.2022 / 9:28

העיתונאי החרדי, אשר הושעה לאחר ששיבח בציוץ את גבורת המחבל מיפו על כך שהתכוון לפגוע רק בחיילים למרות "דיכוי, ריסוק והרג בני עמו", פוטר היום. פריי כתב: "צדק פורמלי איאלץ לבקש בבית המשפט, את דרכי הלאה אחפש בראש מורם"

ישראל פריי - חשיפה עם חיים אתגר/קשת 12

חודשיים לאחר ששיבח מחבל - העיתונאי ישראל פריי פוטר היום (חמישי) מדמוקרטTV.

כזכור, לפני כחודשיים פרסם פריי ציוץ שבו שיבח את המחבל מוחמד מינאווי, שתכנן לבצע פיגוע ונעצר ביפו. המחבל מוחמד מינאווי אמר בחקירתו כי "חיפש חיילים, ומשלא מצא ביפו - התמהמה, מה שאפשר את תפיסתו על ידי לוחמי היס"מ". בעקבות הדיווחים צייץ פריי: "תראו מה זה גיבור. הוא עשה את כל הדרך משכם עד תל אביב, ולמרות שכל הישראלים סביבו לוקחים איכשהו חלק בדיכוי, ריסוק והרג בני עמו - הוא בכל זאת חיפש מטרות לגיטימיות ונמנע מפגיעה בחפים מפשע. בעולם מתוקן הוא היה מקבל מדליה".

בעקבות הציוץ הוא הושעה, והיום הוא כאמור פוטר. פריי כתב היום בטוויטר: "בצער ובמועקה, קיבלתי מכתב פיטורין מדמוקרט TV. האמת? על חופש הביטוי והדעות שלי אשלם כל מחיר בשמחה, אבל הדרך הנכלולית, הביריונית והדיבתית בה הם נקטו כלפיי במטרה לכסות על ערוותם פוצעת אותי מכאב. צדק פורמלי איאלץ לבקש בבית המשפט, את דרכי הלאה אחפש בראש מורם. באמונה. באהבה".

מערוץ דמוקרטTV ותנועת "דרכנו" המפעילה את הערוץ נמסר בתגובה כי העסקתו של פריי הופסקה על רקע התנהגות בלתי מקצועית ובלתי ראויה לחלוטין. "פריי זומן לשימוע בעקבות התנהגות חריגה באולפן דמוקרטTV, לה היו עדים כתריסר איש, חלקם עובדי הערוץ וחלקם עובדי Ynet. השימוע נערך כדין, פריי קיבל הזדמנות לשטוח את כל טענותיו ואף ניתנה לו האפשרות להתנצל בפני הממונים עליו ובפני עובדים אחרים שראו עצמם נפגעים. יש לציין, כי בעקבות אותו אירוע הודיע בית ידיעות אחרונות לדמוקרטTV במכתב רשמי, כי ישראל פריי מנוע מלהיכנס בשעריו לצמיתות.

"בהמשך לשימוע הוצע לפריי מתווה על פיו יכול היה לחזור למקום עבודתו, אך למרבה הצער הוא דחה אותו ואף העלה דרישות דמיוניות, שהוכיחו שוב את העובדה המצערת שהוא איננו לוקח אחריות ואיננו מכיר בעוגמת הנפש ובנזקים שנגרמו כתוצאה ממעשיו. דרכנו ודמוקרטTV מחוייבות לסביבת עבודה מוגנת, מקצועית, בטוחה ונקייה מכל אלימות כלפי כל עובדינו ושותפינו באשר הם. יש לציין שעד למועד פיטוריו קיבל פריי שכר מלא אף שלא עבד בפועל. כמו כן, ישולמו לו פיצויים כחוק. צר לנו כי כך בחר ישראל פריי לסיים את הקשר עם המקום אשר נתן לו בית מקצועי ותמיכה. אנחנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully