וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפוק על הפוק": טרנטינו ניסה שוב לדבר בעברית - צפו מה יצא לו מהפה

עודכן לאחרונה: 26.11.2022 / 18:47

הבמאי המהולל, הנשוי לדניאלה פיק ומתגורר בתל אביב, ניסה שוב את כוחו בעברית כשהתארח בפודקאסט של הקומיקאי האמריקאי טום סגורה וציטט את הביטוי "הפוך על הפוך". צפו בתוצאה הקורעת

קוונטין טרנטינו מתארח בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים במחווה למנחם גולן ז"ל ויורם גלובוס/סטילס: איתמר גינזבורג, וידאו: יח"צ

הוא משלנו: הבמאי הענק קוונטין טרנטינו, אחד הבמאים המהוללים והחשובים בעולם, התארח לפני מספר ימים בפודקאסט של הקומיקאי האמריקאי טום סגורה וניסה שוב את מזלו בעברית. טרנטינו, הנשוי לדניאלה פיק ומתגורר עמה בשנים האחרונות בתל אביב, ניסה להבהיר נקודה כלשהי בהתייחסו לסרט מסוים ואמר: "יש ביטוי בעברית 'הפוק על הפוק' ("הפוך על הפוך" - ו"ת), והמשמעות שלו היא 'הפוך על הפוך'".

טרנטינו העניק את הריאיון לפודקאסט במסגרת קידום ספרו החדש. הוא דיבר שם בין השאר על סרטיו, אמר שטרם חשב על מה יהיה סרטו האחרון וחשף שכתב סדרת טלוויזיה בת שמונה פרקים לתדהמת המגיש טום סגורה.

זו לא הפעם הראשונה שבה טרנטינו מתנסה בעברית. לפני כשנה וחצי התארח אצל ג'ימי קימל וסיפר כי הוא צופה עם בנו הבכור ליאור בתכניות ילדים, "למשל הגרסה הישראלית של 'רחוב סומסום', אז אני לומד לא מעט - למשל, 'חתול', 'סוס' ו'פרה' (בעברית)"

בנוסף לריאיון בפודקאסט של סגורה, טרנטינו התארח לפני מספר ימים גם בתכנית הרדיו הפופולרית של הווארד סטרן וסיפר שם כיצד פגש את אשתו דניאלה פיק. "פגשתי אותה שנים רבות לפני שהתחתנו. הייתי בישראל להשקה של הסרט 'ממזרים חסרי כבוד'. פגשתי אותה במועדון בתל אביב, רקדנו כל הלילה, במשך שלוש שעות ברצף. הייתי צריך לזרוק את החולצה שלי לאחר מכן כי היא הריחה כמו סוס מת".

"מעולם לא היה לי ערב כזה, והיו לי ערבים טובים בחיי", המשיך טרנטינו. "היא פשוט נוקאאוט, יפהפייה. אבא שלה הוא גם זמר הפופ הכי מפורסם בישראל, צביקה פיק. כולם מכירים אותה בישראל. היא גדלה באור הזרקורים, כמו נסיכה. אבל אחרי הערב הזה, זה פשוט התפוגג בינינו. היא המשיכה בחייה ואני המשכתי בחיי. ואז שש שנים לאחר מכן הוזמנתי לאיזה שייט ופגשתי שם חברת משפחה של ה"פיקים". היא אמרה לי 'אני חברה טובה של דניאלה', ועניתי לה 'היא כל כך נהדרת'. אמרתי עליה דברים נפלאים מתוך הנחה שהיא תחזור הביתה לתל אביב, תפגוש את דניאלה ותגיד לה 'ראיתי את קוונטין והוא אמר דברים נחמדים עליך. זו הייתה התכנית".

"החברה שלה חזרה לחדר שלה בספינה והתקשרה אליה", סיפר טרנטינו להווארד סטרן. "היא אמרה לי 'הרגע דיברתי עם דניאלה ומסתבר שהיא בדיוק נפרדה מהחבר שלה. כשאתה מסיים פה בשייט, צלצל אליה'. אז צלצלתי אליה, הייתה לנו שיחה טובה, היא שמחה לשמוע ממני. מהר מאוד דיברנו הרבה אחד עם השני, שזה דבר חריג בשבילי. החלטנו להיפגש, בלי הבטחות לגבי העתיד. אמרתי לה שהיא לא צריכה לבוא לאמריקה ואני לא צריך לבוא לתל אביב וקבענו להיפגש בפריז. רצינו שזה יסתדר, נסענו לפריז ומאז אנחנו יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully