וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציירו להם שפם: צפו בהצצה לאיחוד של נוער שוליים המתחדשת

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 12:28

הלהקה המצליחה מסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90, שהתפרסמה בזכות להיטי ענק כמו "ענוג", "לך איתה", "אמסטרדם", "לילה" ועוד, חוזרת לבמות אחרי יותר מ-30 שנה, כשנציגנו לאירוויזיון מיכאל בן דויד נכנס לנעליים הגדולות של מיקיאגי. צפו בביצוע שלהם לשיר "ציירי לך שפם"

נוער שוליים מבצעת את "ציירי לך שפם", בארבי תל אביב, ספטמבר 2022/מילים: מיקיאגי, לחן: ארן אמיר, דודי לוי, יעקב פיטרו, מיקיאגי ורועי שקד; הפקה: למפה; בימוי ועריכה: דניאל אהרוני; צילום: עידן קורדובי, עומר מזרחי, ארגמן ונטורה, יובל כהן, דניאל אהרוני; צבע: עומר מזרחי

נוער שוליים תערוך את ההופעה המלאה הראשונה שלה בגרסתה המחודשת במועדון הבארבי בתל אביב ב-15 בדצמבר, ובינתיים אתם מוזמנים לצפות בביצוע המחודש שלהם ללהיט "ציירי לך שפם", שכתב מיקיאגי וחברי הלהקה הלחינו יחד. הביצוע לשיר, שזכה בתואר שיר השנה של תש"ן ברשת ג', הוקלט לפני כחודשיים במהלך הופעת הפתעה של הלהקה בערב "חתול בשק" של הבארבי, שבו הקהל לא יודע מי מופיע באותו הערב.

ההרכב, שהתפרסם בסוף שנות ה-80 ובתחילת שנות ה-90, עם להיטים כמו "ענוג", "לך איתה", "לילה", "אמסטרדם" ועוד, חוזר אחרי יותר מ-30 שנה בגרסה מחודשת, שבה מיכאל בן דויד, נציגנו היוצא לאירוויזיון, נכנס לנעליו של הסולן מיקיאגי. סביבו ינגנו חברי הלהקה המקוריים דודי לוי, ארן אמיר, רועי שקד ומיכאל שוורץ. אמיר צורף, שהיה חבר בלהקה בזמן האלבום הראשון, לא שותף לאיחוד.

האיחוד יצא לדרך בעקבות סינגל שהוציא חבר הלהקה דודי לוי ("דוד", "כל הזמן שבעולם") לפני כמה חודשים, בשם "הלהקה הקטנה מחולון", שהקליפ שלו רצוף קטעי ארכיון מראשית דרכם של חברי הלהקה. חברי הלהקה התאחדו לראשונה בערב השקת הסינגל, פעם נוספת כאמור בערב "חתול בשק", וכעת תתקיים ההופעה הרשמית המלאה הראשונה שלהם.

לפני שלושה חודשים הסביר מיקיאגי את החלטתו לא לקחת חלק באיחוד בשיחה עם איריס קול ב-103fm: "דודי לוי עשה השקה של שיר חדש שלו, הוא פנה אליי. זה לא מעניין אותי גם אם הוא היה מדבר על הופעה מול 10 אלף אנשים. זה חלק מעברי, זה צריך להישאר בעברי, החלק הזה מת אצלי, זה נשאר כזיכרון וזה מצוין בזמן שלו שהיה אז, וצריך להשאיר אותו 32 שנים אחורה. שם הקסם, היום אין לזה קסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully