וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה זק, שחר סאול ועומר אדם: אלו השירים והסרטונים הכי נצפים השנה ביוטיוב

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 8:44

שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז כבשו את יוטיוב ב-2022 ומככבים בראש רשימת הקליפים הטרנדים של השנה. אנה זק עם "מי זאת" במקום השני ואחריה "לבד על המיטה" של עומר אדם. הפרק הראשון של העונה הרביעית של פאודה הוא הסרטון הכי טרנדי, לאחריו שיר האליפות של מכבי חיפה

אנה זק/יח"צ

יוטיוב פרסמה הבוקר (חמישי) את הסיכום השנתי שלה ובו דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2022. הדירוג כולל את המוזיקה, היוצרים והתוכניות שליוו אותנו בשנה הלועזית החולפת.

המנצחים הגדולים של השנה במוזיקה הם שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז עם "דובשנייה". השנה, נשים זכו לשישה מקומות בעשירייה הראשונה - הישג חסר תקדים מאז החלה יוטיוב לפרסם את סיכומי השנה שלה. זו גם השנה השניה ברציפות שבה זמרת תופסת את המקום הראשון ברשימה, לאחר שבשנה שעברה הייתה זו עדן בן זקן עם השיר "מועבט".

אנה זק הגיעה למקום השני עם "מי זאת"; שירז אברהם ובנאל בן ציון עם "חסרה לי ברמות" ו"פעמון" של נועה קירל ואיתי גאלו שסוגר את החמישייה הראשונה. נועה קירל כבשה מקום נוסף בעשירייה הראשונה, כאשר השיר "פנתרה" התברג במקום השמיני. אישה נוספות ברשימת עשרת הגדולים היא נונו, ששיתוף הפעולה של עם שגיא קריב, Cute Boy, התברג במקום השישי.

השיר "לבד על המיטה" הגיע למקום השלישי ברשימת הקליפים הטרנדים.

בראש רשימת הסרטונים הטרנדיים ביותר השנה - הפרק הראשון בעונה הרביעית של פאודה (yes). הפקות מקור נוספות שהתברגו השנה ברשימה הן פרק הבכורה של "משפחת שדה" (Hot) במקום החמישי והפרק הראשון של "שעת אפס" (כאן 11) במקום השמיני. במקום השני ברשימת הסרטונים התברג שיר האליפות של פלד למכבי חיפה. מופע המחצית של גמר הסופרבול בכיכובם של ד"ר דרה, סנופ דוג, אמינם, מרי ג'יי בלייג', קנדריק לאמאר ו-50 סנט הגיע למקום השלישי.


אלו עשרת הקליפים הטרנדיים ביותר בישראל 2022:

שחר סאול - דובשנייה מארח את אגם בוחבוט ונורוז (Prod. by Ishta, Triangle)
אנה זק - מי זאת || Anna Zak - Mi Zot
עומר אדם - לבד על המיטה (Prod By Gil Vain & Tal Castiel)
בנאל בן ציון ושירז אברהם - חסרה לי ברמות
נועה קירל & איתי גלו - פעמון | Noa Kirel X Itay Galo - Paamon
Nunu X Sagi Kariv - Cute Boy | נונו X שגיא קריב - קיוט בוי
עדן חסון - עושה לי צרות | Eden Hason - Osa Li Zarot
נועה קירל - פנתרה (Prod. By Jordi)
אושר כהן - אהובי לב אדום
אייל גולן - בזמן האחרון (Prod. by Offir Cohen & Nadav Asulin)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully