וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאית כריסטין מקווי (פליטווד מק) הלכה לעולמה בגיל 79

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 22:13

הזמרת והקלידנית של להקת פליטווד מק, הלכה לעולמה לאחר מחלה. בהצהרה מטעם משפחתה נמסר כי מקווי הייתה "מוזיקאית נערצת שהייתה אהובה ברחבי העולם"

המוזיקאית כריסטין מקווי, הזמרת והקלידנית של להקת פליטווד מק, הלכה לעולמה בגיל 79 - כך מסרה משפחתה. בהצהרה מטעם משפחתה נמסר כי מקווי הייתה "מוזיקאית נערצת שהייתה אהובה ברחבי העולם". חבריה ללהקה מסרו כי הם "שבורים מהאובדן הכבד" ותיארו אותה כ"חברה הכי טובה שכל אחד יכול לבקש". כמה מהשירים שהיא שרה בלהקה הם מהמוכרים ביותר שלה, כגון "Don't Stop" ו-"Tusk".

בעמוד הפייסבוק שלה נכתב: "כריסטין מתה בשלווה בבית החולים הבוקר לאחר מחלה קצרה. היא הייתה לצד משפחתה. אנו מבקשים שתכבדו את הפרטיות של המשפחה בתקופה הקשה הזו ואנו מבקשים מכולם לזכור את כריסטין בלב ולזכור את החיים של בן אדם נפלא ומוזיקאית יוצאת דופן. יהי זכרה ברוך".

כריסטין מקווי נולדה ככריסטין פרפקט. היא הצטרפה ב-1970 ללהקת פליטווד מק לאחר שנישאה לג'ון מקווי, בסיסה הלהקה. בנוסף לחברותה בלהקה, היא הוציאה גם שלושה אלבומי סולו. ב-1998 היא הוכנסה אל היכל התהילה של הרוקנ'רול. באותה שנה היא גם פרשה מעולם המוזיקה ומאז הוציאה רק אלבום אחד ב-2004. ב-2013 הופיעה עם פליטווד מק על הבמה והצטרפה מחדש ללהקה ב-2014, ויצאה עם חבריה לסיבוב הופעות עולמי.

להקת הרוק שנוסדה ב-1967 מכרה יותר מ-100 מיליון אלבומים ברחבי העולם, מה שהפך אותה לאחת הלהקות המצליחות ביותר שנוסדו. "אין מילים שיוכלו לתאר כמה אנחנו עצובים ממותה של כריסטין. היא הייתה אחת ויחידה, אדם מוכשר ומיוחד". לפני שנתיים הלך לעולמו פיטר גרין, אחד ממייסדי הלהקה, בגיל 73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully