וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה איומה: הזמר ג'ק פלינט מת במפתיע בגיל 37 - שעות אחרי שהתחתן

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 10:15

זמר הקאנטרי מאוקלהומה נישא רק ביום שבת האחרון לבת זוגו ברנדה, אך כמה שעות לאחר מכן מת בשנתו, מסיבה שעוד לא התבררה. "אנחנו אמורים לעבור על תמונות חתונה, אבל במקום אני צריכה לבחור בגדים כדי לקבור את בעלי", כתבה ברנדה, אלמנתו, בחשבון הפייסבוק שלה

טרגדיה איומה: זמר הקאנטרי האמריקני ג'ק פלינט מת ביום שבת האחרון בגיל 37 בלבד, שעות ספורות אחרי שהתחתן עם בת זוגו, ברנדה ווילסון.

השניים נישאו באתר הממוקם כ-15 מייל מטולסה, אוקלהומה, העיר שבה חיו השניים. לפי דיווחים בכלי תקשורת בארצות הברית, פלינט מת בשנתו. סיבת המוות עדיין לא פורסמה.

פלינט, נגן גיטרה וזמר יליד אוקלהומה, החל לנגן בילדותו אחרי שאביו - שזמן קצר לפני כן אובחן כחולה בניוון שרירים - נתן לו גיטרה. מאז הוא התבסס בסצינת המוזיקה המקומית, הופיע באוקלהומה ובטקסס, והוציא שני אלבומי אולפן ועוד שני אלבומי הופעה בעשור האחרון, האחרון שבהם בשנה שעברה.

"אנחנו אמורים לעבור על תמונות חתונה, אבל במקום אני צריכה לבחור בגדים כדי לקבור את בעלי", כתבה ברנדה פלינט, אשתו הטרייה וכעת אלמנתו, בחשבון הפייסבוק שלה. "אנשים לא אמורים להרגיש כל כך הרבה כאב. הלב שלי נשבר ואני פשוט ממש צריכה שהוא ישוב. אני לא יכולה יותר. אני צריכה אותו כאן". לפני כן היא העלתה סרטון עם תיעוד של השניים משתעשעים בצילומי החתונה שלהם, ולידה שלוש מילים: "אני לא מבינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully