וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שצופה נפגעה בפניה, אקסל רוז התנצל: "לא אשליך יותר מיקרופונים לקהל"

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 10:29

סולן גאנז אנד רוזס הסביר אחרי התקרית באדלייד שבאוסטרליה כי הוא משליך את המיקרופון אל הקהל באופן קבוע במשך יותר מ-30 שנה. "תמיד הרגשנו שזה חלק ידוע מהמופע שלנו, שהמעריצים רוצים ומודעים אליו. כמובן שאנחנו לא רוצים שמישהו ייפגע"

גאנז אנד רוזס בפארק/צילום: נמרוד סונדרס

מכה אחת יותר מדי: סולן להקת גאנז אנד רוזס, אקסל רוז, הכריז בחשבון הטוויטר שלו כי יפסיק להשליך את המיקרופון שלו לעבר הקהל בסיום הופעות, כפי שהוא עושה מזה 30 שנה, "למען בטיחות הציבור". זאת, אחרי שאישה בשם רבקה האו נפגעה בפניה במהלך מופע של הלהקה באדלייד שבאוסטרליה.

"הובא לידיעתי שייתכן שמעריצה נפגעה בהופעה שלנו באדלייד, אוסטרליה, אולי מהמיקרופון בסוף ההופעה, בזמן שאני באופן מסורתי משליך אותו אל המעריצים. אם זה נכון, מובן מאליו שאנחנו לא רוצים שמישהו ייפגע או לפגוע בכוונה במישהו במהלך ההופעה שלנו בשום מקום", מסר רוז.

"אנחנו משליכים את המיקרופון בסוף המופע במשך יותר מ-30 שנה, ותמיד הרגשנו שזה חלק ידוע מסופו של המופע שלנו, שהמעריצים רוצים ומודעים אליו, לקבל הזדמנות לתפוס את המיקרופון",

"בכל מקרה, בשם בטחון הציבור, מעתה והלאה נימנע מהשלכת המיקרופון או כל דבר אחר לעבר המעריצים במהלך ההופעות שלנו", הוא הוסיף, "לרוע המזל ישנם כאלה שמסיבותיהם בחרו להציג את הדיווחים שלהם על האירוע הזה באור יותר שלילי וחסר אחריות, מה שלא יכול להיות רחוק יותר מהמציאות. אנחנו מקווים מבינים שזה קורה לפעמים. רוב תודות לכולם על ההבנה".

עוד בוואלה!

מהו השיר הטוב ביותר של גאנז? אלו תוצאות מצעד eco99fm ו-וואלה!

לכתבה המלאה

רבקה האו מספרת על התקרית ל-10 News First

להקת הרוק האמריקנית גאנז אנד רוזס קמה ב-1985, כשנתיים לאחר מכן הוציאה את אלבום הבכורה שלה, "Appetite for Destruction" ומאז הפכה לאחת מלהקות הרוק המצליחות בהיסטוריה.

לפני כשש שנים היא הופיעה בפארק הירקון, לאחר שהתאחדה. גם באותה הופעה נפצעה מעריצה, אם כי בדרך אחרת לגמרי: אישה בת 39 נפגעה אז באורח בינוני, לפי המשטרה לאחר שניסתה לטפס על הבמה מצדה האחורי ונפלה מגובה של שני מטרים. היא נחבלה בראשה ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • אקסל רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully