וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מחלה נוירולוגית נדירה: סלין דיון מבטלת את סיבוב ההופעות שלה

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 14:22

בוטלה הופעתה של סלין דיון בישראל, שתוכננה להתקיים במאי 2023 באצטדיון בלומפילד. בהודעות וידיאו ארוכות למעריצים, באנגלית ובצרפתית, הזמרת הקנדית שיתפה את המעריצים כי היא סובלת ממחלה נוירולוגית נדירה בשם SPS

סלין דיון מודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה, 8 בדצמבר 2022/יח"צ

לאחר שדחתה את הופעותיה בישראל שהיו אמורות להתקיים בשנה שעברה, סלין דיון מבטלת את ההופעה בארץ שתוכננה להתקיים ב-31 במאי 2023 באצטדיון בלומפילד. מההפקה נמסר כי הסיבה לכך היא "מצבה הבריאותי אשר אינו מאפשר לה להופיע". הופעותיה באירופה שתוכננו לאביב 2023 נדחו לאביב 2024 אך מההפקה נמסר כי "לצערנו הודיעו לנו מנהליה שהיא לא תקבע מחדש את הופעתה בישראל כמו גם שבע הופעות נוספות שתוכננו לקפריסין, מלטה, יוון, רומניה, צרפת, איטליה ושוויץ".

בשתי הודעות וידיאו ארוכות למעריצים, באנגלית ובצרפתית, הודיעה הזמרת הקנדית המפורסמת על ביטול ההופעות. דיון שיתפה את המעריצים כי היא סובלת ממחלה נוירולוגית נדירה בשם SPS ("תסמונת האדם הנוקשה") שגורמת לה להתקפים ומונעת ממנה להופיע. במהלך ההודעה פרצה דיון בבכי פעמיים, כשהסבירה שהיא לא יכולה לעשות את הדבר שהיא הכי אוהבת לעשות - לשיר.

סלין דיון מודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה, 8 בדצמבר 2022. צילום מסך,
פרצה בבכי. סלין דיון/צילום מסך

עוד מסרה ההפקה: "בנימה אישית נציין שאנחנו כמובן מאוכזבים מאד מההחלטה שלא לקבוע מחדש את הופעתה הראשונה אי פעם בישראל. זה מאכזב במיוחד לאור השנים הרבות בהם אנחנו עמלים על הבאתה של סלין לישראל, ושלוש השנים האחרונות בהם אנחנו נאבקים לקיים את המופע בתוך תסביכי הקורונה העולמיים. יחד עם זאת, נרצה לאחל בשם כל מעריציה בישראל החלמה מהירה ורפואה שלמה, ואנחנו מצפים בקוצר רוח לארח אותה פה איתנו ועם הקהל הכי טוב בעולם במהרה".

ההפקה הישראלית מבהירה כי הכסף יוחזר לרוכשי הכרטיסים תוך 90 יום בהעברה בנקאית. הרוכשים יקבלו בימים הקרובים לכתובת המייל שלהם טופס למילוי פרטים לצורך ההעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully