וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם גרסה חדשה ל"אחד אלוהים", איפה הילד חוגגת 30 שנה לאלבום "זמן סוכר"

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 15:05

אחת מלהקות הרוק הגדולות של שנות ה-90 תחגוג בהופעה מיוחדת בהאנגר 11 את אלבום הבכורה שלה שכלל להיטים כמו "נפלת חזק", "מה שעובר עלי" ו"אמריקה קרובה" עם מהדורת ויניל מיוחדת וגרסה חדשה לסינגל הראשון שלה, "אחד אלוהים". האזינו

איפה הילד. אלדד רפאלי,
לאן לאן לאן חולפות השנים? איפה הילד/אלדד רפאלי

להקת איפה הילד, מסמלי הרוק הישראלי של שנות ה-90, הכריזה הבוקר (שני) על חגיגות לציון 30 שנה לאלבום הבכורה שלה, "זמן סוכר".

"זמן סוכר", שיצא בפברואר 1993 בהפקת יובל שפריר, מציין את תחילת דרכה של הלהקה, מהבולטות ביותר במה שמכונה תור הזהב של הרוק הישראלי. רבים משיריו הפכו מוכרים מאוד, בהם "נפלת חזק", "מה שעובר עלי", "אמריקה קרובה", "מסיבת התה של עליזה", "העצב שלה" ו"אחד אלוהים". עם השנים הוא זכה במעמד של אלבום פלטינה.

במסגרת החגיגות, תערוך הלהקה הופעה מיוחדת בהאנגר 11 ב-25 בפברואר, תבצע את שירי האלבום ותארח את חברי מוניקה סקס, יוני בלוך וטל גורדון. המופע הפותח יהיה אייל אבן צור. בנוסף, הלהקה תוצאה מהדורת ויניל מיוחדת של האלבום עם קטעי בונוס נדירים, והבוקר היא מוציאה גרסה מחודשת לשיר "אחד אלוהים", הסינגל הראשון שהקליטה. מנגנים בחידוש כל חברי ההרכב שהשתתפו בתקליט הראשון - חמי רודנר, אסף שריג, אופיר בר עמי ואסף מרוז, וכן גם המפיק המוזיקלי עופר מאירי (מטרופולין), שמצטרף בקלידים ותכנותים.

האזינו

"לכבוד צאת המהדורה המחודשת התכנסנו בחורף שעבר והקלטנו את 'אחד אלוהים' מחדש חי באולפן", מסרו חברי הלהקה. "זה השיר הראשון שהקלטנו ותמיד היה לנו כחלוץ שפתח לנו דלתות גם בלב הקהל וגם בתקשורת. עד היום זה השיר שפותח באופן מסורתי את ההופעות שלנו. לא מפחד להיות פוליטי ולמחות. יהיו שיגידו שמעולם לא היה כל כך רלוונטי".

בלהקה מסרו כי הם נרגשים לקראת ציון הדרך. "'זמן סוכר' הצליח מאוד, להפתעתנו הרבה, והוא התשתית לדרך הארוכה והמתפתלת שלנו - יותר מ-30 שנה יחד על הבמה, שישה אלבומים ואוסף, ובעיקר קהל אדיר שכותב איתנו יחד את השירים שוב ושוב כל הופעה והופעה. מתרגשים מאד לקראת הופעה חגיגית ומיוחדת במינה עם אורחים שקרובים לליבנו ואיתם יש לנו פיסות היסטוריה משותפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully