וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוילרים: זה מה שקרה בפרק האחרון לעונה השנייה של "הלוטוס הלבן"

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 11:50

העונה השנייה של "הלוטוס הלבן" הסתיימה לפנות בוקר שעון ישראל. אז מה בדיוק קרה בגראנד-פינאלה שכולנו ציפינו לה? כל הפרטים בפנים עם טונה של ספוילרים

פרומו לסוף העונה השנייה של "הלוטוס הלבן"/HBO

שימו לב, הכתבה כוללת ספוילרים גדולים לפרק האחרון בעונה השנייה של "הלוטוס הלבן". אל תקראו אם אתם לא רוצים לדעת מה קורה בפרק לפני הצפייה.

"הלוטוס הלבן" עונה 2 פרק 7. Fabio Lovino/HBO,
הבלדה על ארי ודרצ'י. מתוך "הלוטוס הלבן"/Fabio Lovino/HBO

אליפות העולם בכדורגל תסתיים רק בעוד שישה ימים, אבל היום (שני לפנות בוקר שעון ישראל) הסתיימה העונה השנייה של "הלוטוס הלבן", שהתרחשה במדינה שלא העפילה למונדיאל - איטליה. ליתר דיוק, היא התרחשה בסיציליה, והגראנד-פינאלה התרחשה על רקע התפרצות של הר הגעש אתנה.

בפרק הראשון של הסדרה התברר לנו כי היא תסתיים עם שובל של גופות, והיום גילינו של מי הן. כל זה בסופו של פרק מתוח, שהדרמות בו האפילו על מה שראינו ברבעי גמר המונדיאל בסוף השבוע.

היה ברור כי במרכז העניינים תעמוד טניה, בגילומה של ג'ניפר קולידג'. היא כיכבה בשבוע האחרון ברוב התיאוריות שניסו לנחש מי ימותו בסוף הפרק - ואכן, המיתות היו קשורות בה.

במהלך הפרק, טניה הבינה סופית מי הם קוונטין, דידייה והוגו - שלישיית ההומוסקסואלים חובבי החיים הטובים שהתחברו איתה במהלך העונה. היא מחברת אחד ועוד אחד ומגלה את האמת המרה: שלושתם משתפים פעולה עם בן זוגה החמדן גרג, שהתחתן איתה רק בשביל הכסף ויודע כי אם יתגרשו לא יראה ממנה גרוש, אבל אם היא תמות, יזכה בלוטו.

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
"הלוטוס הלבן" עונה 2 פרק 7. Fabio Lovino/HBO,
תם ונשלם. מתוך "הלוטוס הלבן"/Fabio Lovino/HBO

המזימה של השלושה היא לקחת אותה לשיט במימי איטליה, ואז להיעזר בניקולו, האיטלקי יפה התואר שפגשה בפרק הקודם, כדי לזרוק אותה למים ולהניח לה לישון עם הדגים. הקנוניה כמעט יוצאת לפועל לפי התכנון, אך אז היא מצליחה להערים על שוביה, להוציא אקדח מהתיק שלה ולירות למוות בכולם מלבד בהוגו, שמצליח לקפוץ למים ולברוח. קוונטין, שהנהיג את החבורה הנכלולית, לא משכיל לחמוק ממנה וגוסס מולה, ולפני שינשום את נשימתו האחרונה היא עוד מספיקה לשאול אותו "האם גרג מנהל רומן?", אבל הוא מת לפני שהיא מקבלת את התשובה.

לאחר מסע ההרג הזה, נותר לטניה לברוח מהספינה. לשם כך הגיבורה צריכה לקפוץ ממנה לסירה שמחכה למטה. אנחנו מחזיקים לה אצבעות וגם היא אומרת לעצמה שתצליח, אבל למרבה הצער היא נופלת וטובעת, ומצטרפת לרשימת הגופות.

המשמעות: טניה, הדמות הראשית היחידה שהמשיכה מן העונה הקודמת לאורך כל הפרקים, לא תמשיך לעונה השלישית. נתגעגע, אבל אפשר להתנחם בכך שהיא הלכה כמו גדולה, וסיפקה רגעים טלוויזיוניים שעוד יככבו ברשתות במשך שבועות, כולל המשפט הבלתי נשכח "הגייז האלה מנסים לרצוח אותי".

"הלוטוס הלבן" עונה 2 פרק 7. Fabio Lovino/HBO,
איטליה ניצחה. מתוך "הלוטוס הלבן"/Fabio Lovino/HBO

ומה באשר לפורשיה, העוזרת הנאמנה שלה? כנראה שגם היא היתה אמורה להצטרף אליה בקרקעית הנהר. אך ליאו, הבריטי הצעיר שנאלץ לשתף פעולה עם הכנופייה והופקד על הטיפול בה, התאהב בה או סתם מסמפט אותה ומחליט לחמול עליה. הוא לוקח אותה לחוף מבטחים - שדה התעופה ממנו תמריא בחזרה לאמריקה.

בשדה הזה ייפגשו בסופו של דבר הדמויות האחרות. בשלב מסוים נראה שגם אית'ן וקמרון יהרגו אחד את השני. אית'ן זועם על קמרון, חברו מימי הקולג', בגלל שפלרטט עם זוגתו הרפר ואף התנשק איתה, והשניים פוצחים בקטטה במקום אסטרטגי - הים. נראה שאחד מהם יטביע את השני, או שיטבעו יחד, אבל הם מפרידים כוחות וחוזרים ליבשה בשלום. בסוף מתברר גם שכל הפרשה הזו הועילה לזוגיות של אית'ן והרפר, שמסיימים את הקשת העלילתית שלהם בסדרה עם מייק-אפ סקס לוהט. דפני, זוגתו של קמרון, זוכה מצידה לאחד המונולוגים והקלוז-אפים היפים בסדרה.

אם יש לכם כוח לשמוע עוד, נספר גם שאלבי השיג מאביו את חמישים אלף הדולר שיקירת לבו לוצ'יה ביקשה ממנו, זאת לכאורה כדי שתוכל להחזיר חוב לבחור בשם אלסיו שממרר את חיה. לאחר שהצעיר האמריקאי מעביר את הכסף לחשבון הבנק שלה, הוא מגלה כי אהובתו האיטלקייה תימרנה אותו, והיא עוזבת אותו מיד לאחר שקיבלה ממנו את הכסף.

אלבי יתנחם בכך שפורשיה נתנה לו את המספר שלה בשדה התעופה, וגם בכך שהצליח ככל הנראה לשקם את הזוגיות של הוריו.

"הלוטוס הלבן" עונה 2 פרק 7. Fabio Lovino/HBO,
מי שרדו? מתוך "הלוטוס הלבן"/Fabio Lovino/HBO

ברשת יש כרגע קונצנזוס: המנצחות הגדולות של עונה הזו הן לוצ'יה, מיה וכמובן ולנטינה, המנהלת של בית הנופש הסיציליאני שבו העונה התרחשה. אנחנו מסכימים כמובן, ונסיים עם מעלליהן של ולנטינה ומיה.

שתי האיטלקיות הנהדרות מבלות יחדיו לילה נהדר, בסיומו מיה אומר לוןלנטינה כי היא צריכה להיות עם "לסבית אמיתית". עד שזה יקרה, ולנטינה מפטרת את ג'וזפה, הפסנתרן של אתר הנופש, וממנה במקומו את מיה. הפרק מסתיים בכך שלוצ'יה ומיה צועדות יחד יד ביד, ומברכות לשלום את אלסיו, שמתברר כי היה חלק מהקנוניה שלהם כל הזמן הזה. מסקנה: האיטלקים אולי לא במונדיאל, אבל לעבוד על אמריקאים הם יודעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully