וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שתי מסכות נחשפו לפני השקת העונה החדשה של "הזמר במסכה"

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 17:07

רגע לפני השקת העונה החדשה של "הזמר במסכה" נחשפו שתי מסכות ראשונות מתוכה: העכבישה והדגה. צפו

אופירה אסייג חושפת את מסכות העכבישה והדגה מעונה 3 של "הזמר במסכה"/קשת 12

אחר הצהריים (ראשון) נחשפו באי הפסטיגל במרכז הקונגרסים בחיפה לשתי מסכות חדשות מהעונה השלישית והחדשה של "הזמר במסכה", שתושק בשבת הקרובה בקשת 12. אופירה אסייג הפתיעה את באי הפסטיגל רגע לפני תחילת המופע עם התחפושות, העכבישה והדגה, שנחשפות לראשונה לפני תחילתה של העונה החדשה. צפו למעלה בקטע המלא.

אסייג מוסיפה לשמש כשופטת בתוכנית לצד צדי צרפתי, שחר חסון, ואף את סטטיק ובן-אל תבורי, שהצטלמו ביחד לפני הפרידה המתוקשרת. נוסף לכך, האחרון ייעדר מהפרקים האחרונים של העונה, שצולמו בזמן שהתפוצצה פרשת ההקלטות שלו, בהן הוא נשמע מתבטא בצורה אלימה כלפי זוגתו לשעבר אורטל עמר ובנם המשותף תו תבורי. המנחה גם בעונה השלישית יהיה עידו רוזנבלום.

זו תהיה כאמור העונה השלישית של מותג הריאליטי המצליח שיובא מקוריאה, ובמסגרתו מתחרים ידוענים בזמרה בעודם מחופשים בשלל תחפושות מושקעות. בעונה הראשונה ניצח צחי הלוי, שהתמודד בתחפושת של תרנגול, ובעונה השנייה ניצח שי גבסו בתחפושת של גורילה. העונה הראשונה גרפה בממוצע 25.3 אחוזי רייטינג, ואילו השנייה הסתפקה ב-20.6 אחוזים, כשהגמר לבדו זכה ל-27.3 אחוזי צפייה, מה שהפך אותו למשדר השלישי הכי נצפה של 2021, אחרי שני משדרי בחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully