וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו שלושת הספרים המועמדים בפרס ספר הביכורים של פרס ספיר לספרות

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 10:41

שלושת המועמדים הסופיים לפרס ספר הביכורים של מפעל הפיס: "אביב משוגע" מאת: חנן אלומה ונרי אלומה בהוצאת ספרית פועלים, "מוגבל" מאת: אילה בן לולו בהוצאת דביר, "פילים לבנים" מאת: קרן שווץ בהוצאת בבל, ידיעות ספרים. שלושת המועמדים יקבלו מענק של 30 אלף שקל

אילה בן לולו. יובל חן,
אילה בן לולו/יובל חן

מפעל הפיס הכריז הבוקר (שני) על שלושת המועמדים בפרס ספר הביכורים של פרס ספיר לספרות לשנת 2022. שלושת המועמדים הסופיים לפרס ספר הביכורים של מפעל הפיס הם "אביב משוגע" מאת: חנן אלומה ונרי אלומה בהוצאת ספרית פועלים, "מוגבל" מאת: אילה בן לולו בהוצאת דביר, ו"פילים לבנים" מאת: קרן שווץ בהוצאת בבל, ידיעות ספרים.

שלושת המועמדים הסופיים לפרס ספר הביכורים יקבלו מענק על סך 30 אלף שקל. הזוכה בפרס הביכורים יוכרז במהלך טקס פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס ב-2 בינואר ויקבל מענק על סך 75 אלף שקל.

יו"ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי: "במסגרת המפעל המשמעותי והיוקרתי ביותר בתחום הספרות בישראל, פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס, אנו גאים להוקיר, לעודד ולתמוך גם בדור העתיד של סופרות וסופרי ישראל ולתת במה נרחבת יותר לכותבים בתחילת דרכם. זאת גם הסיבה שבשנים האחרונות העלינו את סכומי המענקים לזוכים בקטגוריית פרס ספר הביכורים".

פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס, שנוסד בשנת 2000 במטרה לעודד את הספרות העברית ואת תרבות הקריאה, יחולק השנה זו השנה ה-22.

  • עוד באותו נושא:
  • פרס ספיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully