וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו השופט בדימוס יצחק בנאי, אביהם של מאיר, אורנה ואביתר בנאי

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 0:02

יצחק בנאי, אביו של מאיר בנאי המנוח, אביתר, אורנה, ואפרת בנאי, הלך לעולמו בגיל 92. "הוא היה איש עצום. טונות של שכל, הומור וכריזמה. אצילות נפש", ספדה לו אורנה בשיחה עם וואלה! תרבות. "הלב שלנו שבור לרסיסים"

יצחק בנאי. יונתן זינדל, פלאש 90
יצחק בנאי/פלאש 90, יונתן זינדל

משפחת בנאי הודיעה הערב (שלישי) על מותו של השופט בדימוס יצחק בנאי בגיל 92. בנאי היה סגן נשיא בית המשפט המחוזי באר שבע בדימוס. הוא אחיהם של של יוסי בנאי ז"ל וגברי בנאי ואביהם של מאיר בנאי ז"ל, אורנה בנאי, אביתר בנאי ואפרת בנאי. הלווייתו תתקיים מחר (רביעי) בבית העלמין שורש.

אורנה בנאי ספדה לאביה בשיחה עם וואלה! תרבות: "אבא שלי מת בגיל 92. רק בשלושת הימים האחרונים הוא הפסיק לתקשר כי הוא היה חולה. היינו סביב המיטה שלו בבית ונפרדנו ממנו, אמא שלי, אביתר, אפרת ואני סביבו, עד שהוא נשם את נשימותיו האחרונות. הוא היה איש עצום. טונות של שכל, הומור וכריזמה. אצילות נפש. ואנחנו עדיין בקושי מסוגלים לעכל כי הוא כל כך היה נוכח, והלב שלנו שבור לרסיסים".

יצחק בנאי ומשפחתו, מאיר בנאי, אורנה בנאי, אביתר בנאי. משה שי, פלאש 90
יצחק בנאי עם משפחתו, כולל ילדיו מאיר, אורנה ואביתר/פלאש 90, משה שי
השופט יצחק בנאי ובתו האמנית אורנה בנאי. באדיבות המשפחה
השופט יצחק בנאי ובתו האמנית אורנה בנאי/באדיבות המשפחה

יצחק בנאי נולד בירושלים בשנת 1930. בשנת 1969 נבחר לכהונת שופט בבית משפט השלום. בשנת 1974 מונה להיות רשם בבית משפט המחוזי. ובשנת 1978 מונה לכהונת קבע כשופט בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. הוא פרש לגמלאות בינואר 1999.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully