וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאית "וונדר וומן" נפרדת: "גל גדות היא המתנה הכי גדולה שקיבלתי, קשה לתאר עד כמה היא קסומה"

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 9:28

אחרי הדיווחים על כך שהסרט השלישי בסדרת "וונדר וומן" לא יצא לפועל ושלמעשה הוא "מת", במאית הסרט, פטי ג'נקינס, מספרת מה באמת קרה מאחורי הקלעים ומה הוביל לכך. אגב כך היא מהללת את גיבורת הסרט, גל גדות: "מתנה לעולם הזה, ועוד יותר, בשבילי"

גל גדות וונדרוומן/מתוך "וונדר וומן 1984" באדיבות Entertainment Tulip

במאית "וונדר וומן", פטי ג'נקינס, הבהירה בטוויטר מה באמת קורה בנוגע ל"וונדר וומן: מלחמת העולם השלישית". זה קורה אחרי שבשבוע שעבר ההנהלה החדשה של אולפני DC פסלה את הגרסה הראשונה לתסריט של הסרט, ובהוליווד ריפורטר פורסם כי הפרויקט "מת".

"כשהתחילו תגובות נגד על כך ש'מלחמת העולם השלישית' לא קורה, החלו להתפשט סיפורי קליקבייט שקריים שלפיהם אני זו שהרגה אותו או שעזבתי. זה פשוט לא נכון", כתבה הבמאית. "מעולם לא עזבתי. הייתי פתוחה לשקול כל דבר שיבקשו ממני. הבנתי שאין שום דבר שיכולתי לעשות כדי לקדם משהו בזמן הזה. DC כמובן קבורה בשינויים שהם צריכים לעשות, אז אני מבינה שההחלטות האלה קשות כרגע".

כזכור, ב-DC - מבית וורנר ברדרס דיסקברי - הביאו לאחרונה הנהלה חדשה: פיטר ספרן וג'יימס גאן, שזכה להצלחה רבה במארוול עם סרטי "שומרי הגלקסיה", ונקראו לשנות מן היסוד את מה שקורה אצל המתחרה. רוב הסרטים העכשוויים של האולפן לא התעלו, כולל הפרק השני בסדרת "וונדר וומן" שהביקורות עליו היו פושרות והישגיו המסחריים היו סבירים בלבד. גם "בלאק אדם", הסרט האחרון של DC שיצא לאקרנים, לא ממש ריסק את הקופות. גאן כבר המחיש את מגע הקסם שלו ב-DC כשביים את הגרסה המחודשת של "יחידת המתאבדים", וכעת מקווים בהנהלה שיעשה זאת עבור כל הפרויקטים של זרוע הקומיקס.

גל גדות ב"וונדר וומן 1984". טוליפ מדיה,
"וונדר וומן בחיים האמיתיים". גל גדות מתוך הסרט השני/טוליפ מדיה

"אני לא רוצה שמה שהיה מסע יפה עם וונדר וומן יסתיים בנימה שלילית", הוסיפה ג'נקינס. "כל כך אהבתי וזכיתי להיות האדם שזכה לעשות את שני סרטי וונדר וומן האחרונים. היא דמות מדהימה. החיים בתוך הערכים שלה ובסביבתם הופכים אדם לאדם טוב יותר בכל יום. אני מאחלת לה ולמורשתה עתיד מדהים, איתי או בלעדיי".

הבמאית הוסיפה ושיבחה את כוכבת הסרטים: "וגל... גל גדות. מאיפה אני בכלל מתחילה? גל היא המתנה הכי גדולה שקיבלתי בכל המסע הזה. חברה אהובה, השראה ואחות. אין מילים שאני יכולה להשתמש בהן כדי לתאר עד כמה היא קסומה. היא ההתגלמות המהלכת של וונדר וומן בחיים האמיתיים ואדם טוב יותר מכפי שהעולם יכול לדמיין. בכל מיליוני הרגעים שביליתי איתה לא ראיתי פחות זה אפילו פעם אחת. היא מתנה לעולם הזה, ועוד יותר, בשבילי".

עוד בוואלה!

"יהודיה גאה": גל גדות יוצאת נגד האנטישמיות

לכתבה המלאה
גל גדות מתוך הסרט "מוות על הנילוס". Giphy
לא צריך לדאוג לה. גל גדות/Giphy

"מעריצי וונדר וומן לרוב לא הכי גלויים בתקשורת ובאינטרנט, אבל אני רוצה שתדעו שתמיד ראינו וחגגנו אתכם ואת חשיבותכם", חתמה ג'נקינס. "הייתם הדבר הראשון בראשנו בכל יום שעשינו את שני הסרטים האחרונים. שמרו על רוח וונדר וומן".

גאן עצמו צייץ מחדש את ההצהרה של ג'נקינס וכתב לה: "אני יכול להעיד שכל האינטראקציות של פיטר ושלי איתך היו נעימות ומקצועיות".

באשר לעתידה של גל גדות - עם ובלי "וונדר וומן" היא מעורבת בשלל פרויקטים מדוברים, בהם סרט על קליאופטרה שהיא מפיקה וגם תככב בו, המשכון של הלהיט "הודעה אדומה" ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully