וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 שנה אחרי: המערכון המיתולוגי "לה מרמור" עם אורי זוהר כפי שמעולם לא ראיתם

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 8:36

לרגל שידורי המונדיאל, הוחלט בכאן 11 לשדר את המערכון המקורי ששודר בתכנית הרביעית של חבורת "לול", אך הפעם בצבע. צפו בתוצאה המרגשת

במערכון המיתולוגי "לה מרמור מאת פרלש", ששודר בתכנית הרביעית של "לול", מגלמים אורי זוהר ומוטי ארבל ("אלטמן הקטן") אב ובן המזדרזים לסיים את ארוחת הערב לקראת שידור "משחק השבוע", כשאם המשפחה - שמגלמת טליה שפירא - מביטה בהם בהשתאות. אלא שכשמגיעה השעה היעודה, הם מגלים כי במקום התוכנית ישודר מופע אופרה בשם "לה מרמור, מאת פרלש" (שמשחקים בה אריק איינשטיין, צבי שיסל וסימה אליהו), מה שגורם להם לרתוח מזעם ולנפץ את הטלוויזיה.

לרגל שידורי המונדיאל, הוחלט בכאן 11 לשדר את המערכון המקורי, אך הפעם בצבע. הפרויקט, שהתאפשר באדיבות משפחת שיסל ומשפחת איינשטיין ובסיוע ארכיון כאן, הוא חלק ממגמת חידוש סרטים (רסטורציה) של התאגיד, תוך שימוש בשיטות שונות של צביעה.

בכדי לייצר סרטון צבעוני הנאמן ככל הניתן למקור, נעשה תחקיר ויזואלי מקיף עם רבים מאנשי ההפקה, שחקנים, צלמים ובימאים שליוו את חבורת לול. מוטי ארבל, ששיחק את הילד במערכון, זכר פרטים רבים מחווית הצילום ומהאביזרים השונים שהקיפו אותו בסט. בפרויקט נעשה שימוש בתוכנות המשתמשות בבינה מלאכותית, בשילוב עבודה ידנית. מלבד הוספת הצבע נעשה גם תהליך של ניפוח וחידוד הקטע המקורי.

צפו למעלה בקטע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully