וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזבו, נוער שוליים ומחווה לאבי נשר: 7 המלצות לאמצע דצמבר

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 9:00

האיחוד של איזבו או דווקא האיחוד של נוער שוליים? מסיבת האיחוד של "קול הקמפוס" או השקת ספר הילדים "כראמל"? הנה שבע המלצות מה כדאי לעשות השבוע

נוער שוליים מבצעת את "ציירי לך שפם", בארבי תל אביב, ספטמבר 2022/מילים: מיקיאגי, לחן: ארן אמיר, דודי לוי, יעקב פיטרו, מיקיאגי ורועי שקד; הפקה: למפה; בימוי ועריכה: דניאל אהרוני; צילום: עידן קורדובי, עומר מזרחי, ארגמן ונטורה, יובל כהן, דניאל אהרוני; צבע: עומר מזרחי

נוער שוליים

אוהביה ומעריציה של "נוער שוליים" דורשים את איחודה כבר 30 שנה. עכשיו זה קורה. אמנם ללא מיקיאגי, אך עם מיכאל בן דוד הנהדר בפרונט במקומו.

מתי? 15 בדצמבר

איפה? בארבי תל אביב

השקת הספר "כראמל - סכנה בביצה"

הסופרת האהובה בישראל מאירה ברנע-גולדברג תשיק את "סכנה בביצה", ספרה השביעי בסדרת "כראמל", בצורה הכי גרנדיוזית האופיינית לחתול האהוב בישראל. בדומה לאירועי השקות ספרי הארי פוטר ומוצרי אפל, גם "כראמל" החדש זוכה למסיבת ענק לכבודו, באירוע מכירה מוקדמת בדיזנגוף סנטר, יום לפני שהספר יהיה זמין ביתר חנויות הספרים בפריסה ארצית.

מתי? 19 בדצמבר, החל מ-18:30

איפה? דיזנגוף סנטר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאירה ברנע גולדברג מפעל הפיס. יח"צ,
מאיר ברנע גולדברג/יח"צ

מסיבת האיחוד של קול הקמפוס

מסיבת איחוד חגיגית עם נבחרת ייצוגית של שדרני תחנת הרדיו המיתולוגית "קול הקמפוס" לשעבר, בהם DJ's, שדרנים ואנשי מוזיקה ותקשורת מובילים, חמש שנים לאחר סגירתה והטמעתה בשידורי הקצה. יופיעו: צח זמרוני, ניב הדס , גלית גרינר, דירי X גיתית, יוסי חלילי x סער גמזו, יניב בומי צדיק, איל דסקל, חן ינוביץ X נועה ברודצקי, יבגני X אופיר בלום, אמיר עטר. מופע פריצה: AGAT.

מתי? 22 בדצמבר

איפה? OZEN, קינג ג'ורג' 48 תל אביב

פלייבק פורץ חומות

יומיים של הופעות, סדנאות וג'אמים עם מיטב הקבוצות והמנחים מכל רחבי הארץ ומחו"ל ששמו למטרה את קבלת האחר - יוזמה של תיאטרון פלייבק, שמטרתו היא לייצור חיבורים ולגלות דבר-מה חדש על עצמנו.

מתי? 15-16 בדצמבר

איפה? המרכז לתיאטרון עכו, גני הפסטיבל, עכו העתיקה

איזבו

להקת הפופ-רוק הפסיכדלית חוזרת לחגיגות 20 שנה לאלבום "פאן מייקרס". בהנהגתו של המפיק רן שם טוב (שהפיק בין היתר את דני סנדרסון, יהודית רביץ, דקלה ועוד), כבשה איזבו מעמד של להקה איקונית בשמי המוזיקה הישראלית. לצידו של שם טוב מככבים יונתן לוי (בס), ניר מנצור (תופים) ושירי הדר (קלידים).

מתי? 19 בדצמבר

איפה? בארבי תל אביב

סינמטק הילדים חוגג את יום הולדתו הראשון

סינמטק הילדים במדיטק חולון - בית קולנוע ייחודי לילדים ולילדות חוגג את יום הולדתו הראשון בחגיגה קולנועית בה יוקרנו הסרטים האהובים והקלאסיקות הגדולות. במהלך חודש דצמבר יחגוג סינמטק הילדים עם מיטב כוכבי הקולנוע, החוגגים ימי הולדת, וביניהם: אי.טי, פו הדב, מלחמת הכוכבים, ספר הג'ונגל, שלגיה ושבעת הגמדים, אלאדין, ספיידרמן ועוד.

מתי? במהלך דצמבר

איפה? סינמטק הילדים, חולון

פתיחת הרטרוספקטיבה לסרטי אבי נשר

בהוקרה לעשייתו של הבמאי אבי נשר, יציג הסינמטק בתל אביב במהלך חודש דצמבר רטרוספקטיבה חגיגית של עשרה מסרטיו. ערב הפתיחה יתקיים בנוכחותו ובנוכחות אורחים אחרים, ביניהם שר התרבות חילי טרופר. בערב הפתיחה יוקרן "פעם הייתי".

מתי? 19 בדצמבר

איפה? סינמטק תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully