וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בהפתעה המרגשת: כשקושמרו הביא פרחים ליונית בשידור

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 23:17

בחדשות 12 הפתיעו הערב את יונית לוי, במלאת 20 שנה לתחילת דרכה כמגישת "המהדורה המרכזית". בסוף המהדורה שהגישה, נכנס לאולפן דני קושמרו עם זר פרחים, נשק לה, ברך אותה והפנה לסרטון שהכינו ובו קטעי ארכיון עם רגעים נבחרים מעבודתה העתונאית ומהגשתה של לוי. צפו

דני קושמרו מפתיע את יונית לוי כשהוא מופיע בסוף המהדורה שהיא הגישה עם זר, במלאת 20 שנה לתחילת דרכה גמשית המהדורה המרכזית, ומפנה לסרטון שהוכן עבורה עם רגעים נבחרים מעבודתה העתונאית בחדשות 12/חדשות 12

בחדשות 12 הפתיעו הערב (חמישי) את יונית לוי, במלאת 20 שנה לתחילת דרכה כמגישת "המהדורה המרכזית" - קודם של ערוץ 2 ובהמשך של קשת 12. בסוף המהדורה שהגישה הערב לוי, הפתיע אותה ונכנס לאולפן דני קושמרו, המגיש לסירוגין איתה את המהדורה, עם זר פרחים, נשק לה, התיישב לצדה ואמר: "לפני 20 שנה נכנסה לאולפן הזה בחורה צעירה, ג'ינג'ית אם אני זוכר נכון, ועשתה היסטוריה. אז רציתי להגיד תודה וכל הכבוד ומזל טוב על ההקדשה, ההשקעה, השקדנות, הירידה לפרטים, המקצועיות, המקצוענות והאהבה לדבר הזה שנקרא עיתונות. וגם, לא כולם יודעים, הלב הגדול, והרגישות שיש בך". לאחר מכן הפנה לסרטון מיוחד שהכינו בחדשות 12 ובו קטעי ארכיון עם רגעים נבחרים מעבודתה העתונאית ומהגשתה של לוי ב-20 השנה האחרונות (צפו - מעל).

לוי מונתה בגיל 25 כמגישת מהדורת חדשות ערוץ 2. היא מגישה את המהדורה 20 שנה, מתוכן 15 שנה לבד, ומדובר באלפי מהדורות. בהרמת כוסית שהתקיימה לכבודה מוקדם יותר היום, לא בשידור, לוי אמרה: "20 שנה זה פרק משמעותי עם 4,160 מהדורות. אין ספק שחלק מהן מאוד מרגשות וחלקן היסטוריות. המוצר הזה שנקרא 'המהדורה המרכזית' הוא 100% כי כל אחד ואחת כאן נותנים את ה-100% שלהם בכל ערב, וזה לא מובן מאליו".

יונית לוי במשדר יום הבחירות 2022. קשת 12,
הגישה מעל ל-4000 מהדורות. יונית לוי/קשת 12

לוי החלה את דרכה העיתונאית בגלי צה"ל, בתפקיד כתבת ובהמשך עורכת חדשות החוץ. בתקופה מסוימת אף שימשה מגישה מחליפה בתוכנית הבוקר של התחנה "מה בוער". משם - כמו רוב חבריה בחברת החדשות - עברה לחדשות ערוץ 2 שהיה אז הערוץ המסחרי הראשון שקם בישראל, ובו שימשה כעורכת חדשות החוץ וכמגישה. במקביל, הגישה מבזקי חדשות קצרים בכל שעות היממה ובהמשך עברה אל מאחורי הקלעים ומונתה לעורכת המשנה של המהדורה המרכזית.

לקראת סוף שנת 2002 הודיעה מיקי חיימוביץ' על פרישתה מהגשת המהדורה המרכזית ומעברה לחדשות 10 - שעשתה אז את צעדיה הראשונים. לוי נבחרה להחליפה כמגישה לצדו של גדי סוקניק. לוי הגישה את מהדורתה הראשונה ב-15 בדצמבר 2002 לצדו של סוקניק. באוגוסט 2007 הודיע סוקניק על פרישתו מהגשת המהדורה המרכזית. בתחילה חיפשו מחליף שישב לצדה של לוי במקום סוקניק, אך לבסוף הוחלט להשאיר את לוי כמגישה יחידה במהדורת החדשות, וחברת החדשות הפסיקה את קונספט ההגשה הזוגית. מאז מגישה לוי את המהדורה המרכזית לסירוגין עם דני קושמרו, ובימי שידור מיוחדים מגישים לוי וקושמרו כשאחד מהם משדר מהאולפן, והאחר משדר מהשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully