וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי וויליאמס וסם סמית' יופיעו בארץ במסגרת פסטיבל בן יומיים

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 14:02

וויליאמס ישוב להופעה בישראל בפארק הירקון ב-1 ביוני. גורמים בתעשיית המוזיקה אישרו לוואלה! תרבות שהזמר יגיע לארץ במסגרת פסטיבל בן יומיים בפארק, וחשפו כי מסתמן שיום לפני הופעתו, ב-31 במאי, תתקיים הופעה של הזמר.ת הבריטי.ת סם סמית'

רובי וויליאמס מתאחד עם המשפחה אחרי שלושה שבועות של בידוד/אינסטגרם

רובי וויליאמס ישוב להופעה בישראל, שתתקיים בפארק הירקון ב-1 ביוני 2023. גורמים בתעשיית המוזיקה אישרו לוואלה! תרבות שהזמר יגיע לישראל במסגרת פסטיבל בן יומיים בפארק, וחשפו כי מסתמן שיום לפני הופעתו, ב-31 במאי, תתקיים הופעה של הזמר.ת הבריטי.ת סם סמית' (המזדהים כא-בינאריים). עוד נודע כי ההפקה היתה במשא ומתן מתקדם עם הראפר האמריקאי מאשין גאן קלי, ולא ידוע אם אכן יגיע בסופו של דבר. מפיק הפסטיבל הוא מרסל אברם. וויליאמס הופיע בישראל במאי 2015 בפארק הירקון.

רובי וויליאמס. GettyImages
ושוב אתכם. רובי וויליאמס/GettyImages

בשנת 2015 הופיע וויליאמס בישראל בפני כ-35 אלף צופים. בסוף המופע הודה לקהל והבטיח שיחזור להופיע בישראל: "הייתם קהל מדהים", נפרד הזמר בסוף הופעתו מהקהל. "יותר מכל מקום אחר בסיבוב ההופעות רציתי להגיע לכאן. ארצה לחזור שוב".

לפני כחודש פרסם ויליאמס בעמוד הטוויטר שלו, המונה כ-2 וחצי מיליון עוקבים, את השיר Nails של המוזיקאית הישראלית נגה ארז וכתב: "אפשר שהאישה הזאת תהיה הדבר הגדול הבא? שואל בשביל חבר". רבים הגיבו לו בעמוד, וביניהם גם נגה ארז עצמה שכתבה: "היי רובי, האישה הזו אוהבת אותך!". במקביל היא צייצה מחדש את מה שוויליאמס צייץ, וכתבה: "מה קרה פה כרגע?!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully