וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מומיקס", רוני דלומי ו"הבהלה לזהב": 6 המלצות לסוף דצמבר

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 9:22

להקת המחול האמריקאית "מומיקס" שמעלה את המופע "אליס"? מופע של רוני דלומי? או אולי תזמורת המהפכה מבצעת את "הבהלה לזהב" של צ'פלין? קבלו כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

פרומו למופע המחול "אליס" של להקת MOMIX/יח"צ

מומיקס

להקת המחול האמריקאית הידועה מגיעה לישראל ומעלה את המופע החדש "אליס" של הכוריאוגרף ומנהלה האמנותי של הלהקה מוזס פנדלטון - המבוסס על "אליסה בארץ הפלאות" יצירת המופת הספרותית של לואיס קרול. במהלך היצירה המשלבת מחול, אמנות האשליה ואקרובטיקה - פוגשת אליס את הדמויות שכולנו מכירים - הכובען המטורף, מלכת הלבבות, הארנב הלבן ועוד שלל הפתעות.

מתי? 28 בדצמבר עד 7 בינואר

איפה? בית האופרה תל אביב

הבהלה לזהב

תזמורת המהפכה בניהולם האמנותי של רועי אופנהיים וזהר שרון מציעה חוויית קולנוע שמאפשרת לחוות קולנוע כפי שחוו אותו לפני 100 שנה - להאזין לסרט עטור השבחים "הבהלה לזהב" ולא רק לראותו. תזמורת המהפכה תלווה בנגינה חיה את הקרנת הקומדיה הקלאסית משנת 1925 בכיכובו של צ'ארלי צ'פלין, שכתב את התסריט, ביים, הפיק והלחין את הפסקול.

מתי? 23 בדצמבר (13:00), 25 בדצמבר (18:00)

איפה? בית האופרה תל אביב

תערוכת "אמנות ישראלית 2022"

תערוכת האמנות הישראלית ה-22 (בחסות בנק הפועלים) שמצדיעה לאמנים ישראליים צעירים, תוקדש השנה להעלאה לסדר היום את הנוער הנמצא בסיכון וללא תמיכה. בתערוכה יוצגו כ-500 עבודות של אמנים מובילים בישראל לצד אמנים צעירים בתחילת דרכם על גבי שש הקומות של בניין ההנהלה של בנק הפועלים בתל אביב.

מתי? התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב במוצ"ש 24.12.22 בין השעות: 19:00-22:00 ובימים ראשון - שני 25-26.12.22 בין השעות: 18:00-21:00

איפה? בניין ההנהלה של בנק הפועלים, יהודה הלוי 63 ת"א

רוני דלומי

רוני דלומי, שעושה קריירה מרשימה בתיאטרון, צריכה להזכיר לנו מדי פעם שהיא בראש ובראשונה זמרת מוכשרת ונפלאה. היא מעלה מופע חדש הכולל את להיטיה מכל האלבומים ("סתם שני אנשים", "קצת אחרת", "תן", "שלחי אותו", "תחזיקו", "12 בלילה", "רציתי שזה יכאיב", "כך או כך", "איש של לילה", "תסתכל עליי) בהפקתו של עמוס בן דוד.

מתי? 24 בדצמבר, 21:00

איפה? זאפה הרצליה

"חיים שלי"

המחזמר מבית התיאטרון העברי על הזמרת הגדולה ביותר בעולם הערבי (ואולי אף בעולם כולו) - אום כולת'ום - יעלה בהיכל התרבות בתל אביב ויספר את סיפורה המרתק של הזמרת. בתפקיד הראשי: דיקלה.

מתי? 25 בדצמבר

איפה? היכל התרבות תל אביב

מהפכניות

כל אחד מכיר את האמרה "מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה". אבל למה בעצם היא עומדת מאחוריו ולא לצדו? ולמה היא נעלמת מעל במת ההיסטוריה כשהוא זוכה לתהילת עולם? המחזה "מהפכניות" שכתבו יוספה אבן שושן ודליה שימקו (שגם ביימה) מנסה לעקוב אחר שלושה גברים ידועים, אשר המהפכות שהובילו רלוונטיות עד היום ומנסה לתת מקום מרכזי גם לבנות זוגם.

מתי? 26 בדצמבר

איפה? תיאטרון תמונע תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully