וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסי ג'אז, סולן להקת הדאנס פיית'לס, מת בגיל 65

עודכן לאחרונה: 24.12.2022 / 19:00

הזמר, הראפר והדי-ג'יי הבריטי מקסי ג'אז הלך לעולמו ביום שישי, כך עדכנו חברי הלהקה בפייסבוק. בין הלהיטים הגדולים של פיית'לס שהוא עמד במרכזם: "Insomnia" ו-"God is a DJ"

Faithless. mBox
מקסי ג'אז עם סיסטר בליס, להקת פיית'לס/mBox

הזמר, הראפר והדי-ג'יי הבריטי מקסי ג'אז, סולן להקת הדאנס פיית'לס, הלך לעולמו בגיל 65 - כך על פי הודעה של הקבוצה ברשתות החברתיות היום (שבת).

"בלב שבור אנו מודיעים שמקסי ג'אז מת אתמול בלילה בשלווה בשנתו", נכתב בפוסט, עליו חתומים חברי הלהקה רולו וסיסטר בליס. "הוא היה אדם ששינה את חיינו בכל כך הרבה מובנים. הוא נתן משמעות ומסר ראויים למוזיקה שלנו. הוא גם היה בן אדם מקסים עם זמן לכולם וחוכמה שהייתה גם עמוקה ונגישה. זה היה כבוד וכמובן תענוג אמיתי לעבוד איתו. הוא היה תמלילן מבריק, די-ג'יי, בודהיסט, נוכחות בימתית מפוארת, חובב מכוניות, מדָבר בלי סוף, אדם יפה, מצפן מוסרי וגאון. נוח על משכבך בשלום יקירנו מקס, 1957 - 2022, ותודה למשפחת פיית'לס על כל האהבה שהראית לנו לאורך השנים. בבקשה תשמרו אחד על השני, שומעים? כמו שמקס תמיד היה אומר".

להקת פייתלס הוקמה באנגליה ב-1995 על ידי רולו (רולנד ארמסטרונג), סיסטר בליס (איילה בן טובים) ומקסי ג'אז (מקסוול פרייז'ר). אלבומם הראשון "Reverence" יצא ב-1996 ומתוכו הלהיט הענק "Insomnia". בהמשך הגיעו גם "God is a DJ" ו-"We Come 1". הלהקה המשיכה לפעול לסירוגין לאורך השנים, ו-"All Blessed", אלבומם האחרון עד כה, שמקסי ג'אז כבר לא השתתף בו, יצא ב-2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully