וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: שיר גנוז של הספייס גירלז שנחשב בוטה מדי לזמנו דלף לרשת

עודכן לאחרונה: 24.12.2022 / 22:47

מעריצי הספייס גירלז המתינו לשיר הזה במשך 26 שנים, מאז שנגנז מאלבומן הראשון ושוב מחגיגות ה-25 שנים ללהקה - כי נחשב גס מדי. המעריצים דאגו להדליף אותו לכבוד חג המולד. האזינו לו כאן

ספייס גירלז בהופעה - Spiceworld 2019/דורון פנקס

26 שנים המתינו מעריצי הספייס גירלז לשמוע את השיר הזה והיום (שבת) זה סוף סוף קרה - הדמו הגנוז "C U Next Tuesday" ׁ("נתראה בשלישי הבא") דלף לרשת.

הרבה לפני שהספייס גירלז הפכו ללהקת בנות עם קהל מעריצים צעיר ושירי פופ דביקים ובלתי מזיקים, הן פנו לכיוונים מעט אפלים יותר. השנה חשפה בספרה חברת הלהקה, מלאני סי (ספורטי ספייס), שלבנות יש בארכיון כמה שירים גנוזים שבזמנו ממש לא רצו שנשמע, ביניהם שיר על עובדת בתעשיית המין ("Overnight"), שיר עם רמז ברור למין אוראלי ("Feed Your Love" שיצא בחגיגות ה-25 שנה) והשיר שדלף הערב, "C U Next Tuesday" (ראשי התיבות C.U.N.T) שהוא למעשה סלנג בריטי לגבר או אישה טיפשים, אבל כולנו מכירים את הפרשנות היותר בוטה של המילה הזאת.

על אף שהזמנים השתנו ושיר כמו "WAP" של קאדי בי ומייגן די סטליון מככב במקום הראשון במצעד בילבורד, אחת הבנות החליטה שוב לגנוז את "C U Next Tuesday" ולמנוע אותו מחגיגות ה-25 שנים לאלבומן הראשון. זו לא הייתה מלאני סי, שתיארה אותו כ"מבריק", הוסיפה שהוא נשמע כמו שיר של לילי אלן והבטיחה שתדאג לכך שיום אחד עוד נשמע אותו. את לא צריכה לדאוג יותר מלאני - המעריצים עשו בשבילך את העבודה. האזינו מעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully