וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוק שילדס: כפו עליי להתאהב ולהיות ערומה עם כוכב "הלגונה הכחולה" כשהייתי בת 14

29.12.2022 / 0:01

כוכבי "הלגונה הכחולה" העלו זכרונות פחות נעימים מהצילומים, כששוחחו על סצינות העירום של אמליין, בגילומה של ברוק שילדס - שהייתה אז רק בת 14 - ועל הפציעות הגופניות והנפשיות שסבלו מהן: "בעלי חיים נפגעו בצילומים. ילדים עירומים רצו בחוף. זה לא היה עובר היום"

הטריילר לסרט "הלגונה הכחולה"/Columbia Pictures

מי שיצפה שוב בסרט הפולחן "הלגונה הכחולה" מ-1980 (זמין בנטפליקס) יבין עד כמה מה שנראה לנו תמים אז - ממש לא יחליק לנו בגרון היום. כוכבי הסרט, כריסטופר אטקינס וברוק שילדס - אז בני 18 ו-14 בהתאמה - שוחחו לאחרונה על סצינות העירום שלהם בסרט ועל התחושה שכפו עליהם להתאהב גם מחוץ למצלמות. "בעלי חיים נפגעו במהלך הצילומים. ילדים עירומים רצו בחוף. זה לא היה עובר היום", סיפרה שילדס.

סרט ההרפתקאות הרומנטי בבימויו של רנדל קייזלר עוקב אחר בני דודים צעירים הננטשים על אי טרופי בדרום האוקיינוס השקט ונאלצים לשרוד בכוחות עצמם. כשהם מגיעים לגיל ההתבגרות, השניים מתאהבים ומתחילים להימשך זה לזו - ולבסוף מביאים לעולם ילד. ברוק שילדס, כיום בת 57, הייתה רק בת 14 במהלך הצילומים - ועל אף שסיפרה בעבר כי נעשה שימוש בכפילת גוף בת 32 בשם קתי טראוט לצילומי כל סצנות העירום שלה - היא מאמינה שהעירום של הדמות בהחלט היה מוגזם.

ככה הם נראו אז:

בצילומים הפרונטליים של שילדס, שדיה היו מכוסים בשיער ראשה הארוך. היא דיברה על צילומי הסרט בפרק של הפודקאסט Now What? ("עכשיו מה?") ששודר ב-iHeartRadio ב-20 בדצמבר: "הם דאגו לכסות לי את הציצים, שהיו מאוד מינימליים בכל מקרה. אני לא יודעת מה ניסיתי לכסות. זוכרים את הרפידות המשובשות? הם היו מדביקים את הדברים הקטנים האלה בצבע עור לפטמה שלי, כי הפטמה היא המקום שבו הם מתחו את הגבול, כנראה, עם הסרט הזה".

לצדה עלה לשידור עמיתה לסרט, השחקן כריסטופר אטקינס בן ה-61 שהיה בן 18 בעת צילומי הסרט האייקוני. הוא אמר לשילדס: "היו סצינות שבהן הייתי עם ישבן חשוף לידך, אם את זוכרת, החלקתי במגלשה הזו ודברים כאלה. זה היה קצת מביך, אבל זה היה די מצחיק בשבילי כי בנקודת הזמן הזו פשוט הייתי עושה את זה". שילדס נזכרת שחשבה לעצמה "למה אני צריכה להסתכל על זה? מעולם לא ראיתי אחד לפני כן. אני לא מתכוונת להתחיל עכשיו", היא אמרה.

וככה הם נראים היום:

ברוק שילדס וכריסטופר אטקינס היום. shuterstock-Ron Adar/ Instgram, עיבוד תמונה
ברוק שילדס וכריסטופר אטקינס היום/עיבוד תמונה, shuterstock-Ron Adar/ Instgram

שילדס ואטקינס גילמו בסרט את בני הדודים המתבגרים אמליין וריצ'רד לסטריינג'. מלבד שפע סצינות העירום - שילדס, שאמרה שעד אז "מעולם לא נישקה גבר", הוסיפה: "לעולם לא ייעשה עוד סרט כזה. זה לא יהיה מותר היום". היא גם ציינה שהרגישה כי כופים עליה להתאהב באטקינס מחוץ למצלמות. "מה שאני גם זוכרת זה שהם כל כך רצו שנתאהב אחד בשנייה", היא חשפה, "זה הפתיע אותי, כי אני זוכרת שחשבתי, 'היי, בואו נכיר קודם כל במקום לנסות לגרום לנו להתאהב אחד בשנייה ולכפות את המצב'. לא הגבתי טוב לזה שהכריחו אותי להרגיש משהו. רציתי שיניחו לי". על פער הגילים היא הוסיפה שזה הרגיש כמו פער דורות. אטקינס אישר: "זה באמת פער משמעותי. את היית רק מתבגרת, כלומר, אלוהים ישמור".

עם זאת, השחקן נזכר גם ברגעים הטובים: "הכימיה בינינו הייתה פשוט מדהימה. היו הרבה רגעים מדהימים שהתרחשו שם. אני חושב שהרבה מהתמימות שיצאה בסרט גרמה לזה לעבוד אפילו יותר". אטקינס הסביר שכשהם צילמו יחד בפיג'י, גם אמא של שילדס, טרי שילדס, דחפה לכך שהדינמיקה ביניהם תעבוד. בעוד שהצמד מעולם לא יצא באמת בחיים האמיתיים, אטקינס הפגין לא מעט אהבה לשילדס.

שילדס הוסיפה שהתנאים על האי היו לא פשוטים. אטקינס אמר ששניהם נפצעו מהאלמוגים באוקיינוס ונעקצו בידי חרקים מקומיים. הם הוסיפו שסבלו מפציעות מסרטנים וחולדות - ומטיפוס על עצי קוקוס. "אנשים לא יודעים את הדברים האלה", אמר השחקן, "זה לא היה קל".

הם אפילו חשפו שאחד מחברי הצוות סיים את הצילומים עם "חור ירוק בחלק האחורי של השוק שלו במשך שלושה חודשים" בגלל פצע שהזדהם. ברוק גם חלתה בדלקת ריאות במהלך הצילומים, אבל היא אולצה לשחק בסצנת הלידה של הדמות שלה כשהיא חולה.

עוד על ברוק שילדס
התפוחים לא נפלו רחוק: דור ההמשך של ברוק שילדס לא מאכזב

עוד על הסרט

4 עשורים אחרי: ברוק שילדס משחזרת את הלוק שלה מהסרט "הלגונה הכחולה" - והיא נראית מדהים

לכתבה המלאה

האזינו לפודקאסט:

העיבוד למסך הגדול של הרומן של הנרי דה ורה סטקפול משנת 1908 זכה לביקורות קשות, אך עדיין הצליח לצבור 58.8 מיליון דולר בקופות מסביב לעולם. בעוד כריסטופר קיבל מועמדות לפרס גלובוס הזהב לשחקן השנה (החדש) על הופעתו, כוכבת הילדים לשעבר, שילדס, קיבלה את פרס פטל הזהב לשחקנית הגרועה ביותר. "השנים שלאחר מכן היו אי שפיות טהורה", סיפר אטקינס שהתמכר לאלכוהול ועבר גמילה ב-1986. הוא ממשיך מאז להשתתף בפגישות של אלכוהוליסטים אנונימיים. "תשמע, הייתי ב'אלכוהוליסטים אנונימיים' וכל זה לסירוגין במשך עשרות שנים", הוסיפה שילדס, "ליוויתי את אמא שלי (טרי שילדס) שמעולם לא הצליחה לשרוד בתוכנית הגמילה הזו". אטקינס, שהוא כיום פסל עצי סחף, השיב: "ניסיתי. ניסיתי לגרום לה (טרי) ללכת איתי... אמרתי, "תראי, אני פיכח. אני הולך. בואי נלך ביחד. אנחנו יכולים לעשות את זה" וכל זה. היא פשוט אמרה 'לא', כי יזהו אותה. מישהו יכתוב על זה".

שילדס צפויה להופיע בבכורה העולמית של סרטה התיעודי של לאנה ווילסון בשני חלקים, Pretty Baby: Brooke Shields בפסטיבל סאנדנס, שייערך ב-19-29 בינואר בפארק סיטי, יוטה. הסרט מחזיר את שילדס ל-1978 אז הייתה בת 11 והשתתפה (גם שם בעירום מלא) בסרט "ילדה יפה" בתור ילדה שגדלה בבית בושת והופכת לזונה בעצמה.

אטקינס, במקביל, יגלם את הבלש ג'ון גרנט בדרמת הפשע של סלאר צרצה, Out for Vengeance, שתעלה לאקרנים ב-23 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully