וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברוס ספרינגסטין, שר וג'ון בון ג'ובי מתו": הטרנד המכעיס בטיקטוק

27.12.2022 / 13:51

צעירים משועממים מצלמים את עצמם מבשרים לקרובי משפחתם או חבריהם על מותו של אחד מהכוכבים האהובים עליהם. הטוויסט החולני? זה כמובן לא קרה והכוכב בחיים. צחוקים, אה?

צעירה מותחת את משפחתה שברוס ספרינגסטין מת/@nataliekruse

בטיקטוק "הורגים" כוכבים - והתוצאות הן כאוס. בניו יורק פוסט דווח על הטרנד המעוות האחרון ברשת החברתית - אנשים המגיבים להודעות מזויפות על מוות של סלבס, תוך כדי שהם מצולמים. בכל אחד מהסרטונים המורבידיים הללו, האדם שמצלם את המתיחה מעביר את ה"חדשות" המזויפות לחברים ובני משפחה, מעמיד פנים שהוא קורא את הידיעה באינטרנט, ואז מצלם את התגובות של הזעם, ההלם והעצב.

בסרטון אחד, הקול מאחורי המצלמה מכריז: "אוי אלוהים. שר מתה בגיל 81", בעוד שקבוצת אנשים שנמצאת במסיבה צורחת בהלם: "לאאאאא!"

בסרטון אחר, מתיחה צעירה אומרת לאמה: "ג'ון בון ג'ובי מת בגיל 60, התקף לב". אמה מגיבה בצעקה, "מה?! לכי מפה!" צעירה אחרת שניסתה לרמות את חבריה לגבי מותו של בון ג'ובי נתקלה בתגובת הלם וקריאה: "תסתמי את הפה!".

יש לציין שכמובן שר ובון ג'ובי, כמו רוב הסלבס האחרים בסרטונים הוויראליים האלה, עדיין חיים לגמרי.

@elisaaleonee

bon jovi dead at 60?!?!

♬ original sound - Elisa

בחורה אחרת שצילמה את אחד הסרטונים החולניים האלה העמידה פנים שהיא גם מגיבה בהלם לחדשות המזויפות. "אוי, אלוהים, הווארד סטרן מת בגיל 68," היא אומרת בזמן שגבר שצופה בטלוויזיה - כנראה אביה - צועק בהלם "מה?!" בתגובה.

בסרטון אחר, אישה שנוהגת במכונית עם חברתה מתנשפת בהלם ואומרת, "זאק אפרון מת בגיל 35". חברתה מתחילה להכות את המושב כשהיא צועקת "לא!" ובוכה ללא שליטה.

@olivialovell05 telling my mom stevie nicks died (she was NOT pleased) #stevienicks ♬ original sound - olivia :)

הסרטונים שונים זה מזה בפרטים, כאשר חלק מהמתעללים ממציאים סיבת מוות מזויפת כמו התקף לב, בעוד שאחרים לא מציינים את סיבת המוות. נראה שרובם אכן חיפשו את הגיל המדויק של הכוכב ה"מת", כדי להוסיף לאמינות ה"הודעה" שלהם.

@nataliekruse Pls watch till end omg. I just ruined Bruce Springsteen's biggest fans Christamas #christmas #christmaseve #brucespringsteen #newjersey ♬ original sound - nk

בעוד אחד מהסרטונים האכזריים האלה, הבחורה שמצלמת אותו מכריזה בגאווה שהיא "הרסה את חג המולד" עבור חבורת המעריצים הגדולים ביותר של ברוס ספרינגסטין. בארוחת הערב היא "מודיעה" על החדשות המזויפות שספרינגסטין מת בגיל 73. האנשים שהיא מצלמת מצטלבים, מתנשפים בהלם ואז שואלים בכעס: "למה את צוחקת?". כשהיא מגלה להם שזו הייתה בדיחה, החוגגים הזועמים צועקים "בוז" ואפילו זורקים עליה לחם.

מרבית המגיבים בטיקטוק לא היו משועשעים. "כמעט בכיתי!!!" אחד כתב, בעוד אחר איים: "כדאי לך לישון עם עין אחת פתוחה", ואחר סיכם:" "לא. זה פשוט דבר נורא לעשות למישהו".

למרות שרוב הסרטונים שומרים על אותו פורמט, לפחות לאחד מהם היה טוויסט מצחיק באופן בלתי צפוי. באחד הקליפים, אדם צילם את עצמו מבשר את החדשות ה"מזעזעות" על מותו של מייקל ג'קסון. למרות שהאדם שהוא מצלם מגיב בהפתעה, נראה שהוא לא ממש מעודכן בחדשות עולם הפופ, שכן כידוע ג'קסון מת כבר למעלה מעשור, מאז 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully