וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיל הכחול, 90 למוזיאון תל אביב: 8 המלצות לסוף דצמבר

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 10:41

חגיגות ה-90 למוזיאון תל אביב? הופעה של "הפיל הכחול" בגריי תל אביב? מופע חדש של רננה רז וניצן כהן? קבלו כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

הפיל/גלעד

VHS ד"ש מהעבר

מה קורה כשטל פרידמן, שירילי דשא, רוני קובן, רננה רז, דורון נשר, קורין קיציס, יוסי צברי ועפרי כנעני פוגשים קטעים אישיים מקלטות VHS ישנות שלהם? המופע "VHS ד"ש מהעבר" מציג שמונה יוצרים ויוצרות מעולמות אמנותיים שונים בתגובה בימתית לקטעים אישיים מקלטות ה-VHS הישנות שלהם. מופע שיצרו רננה רז וניצן כהן.

מתי? 3-4 בינואר

איפה? אולם צוקר, היכל התרבות תל אביב

תערוכה לזכר דני זקהיים

לפני מספר חודשים קיבלה אסתי זקהיים שיחת טלפון מאלמוני שבישר לה כי מצא ברחוב ארגז נטוש שהכיל שלל מכתבים ישנים שכתבה לאחיה דני - שהיה בין אמני הפרפורמנס ארט הראשונים בישראל - בהיותה נערה צעירה, צילומים ישנים ותלבושות ממופעיו. המיצגים, התלבושות, התצלומים והמכתבים שלו יוצגו בתערוכה מיוחדת לזכרו של האמן, שהלך לעולמו לפני 28 שנה בגיל 35 בלבד כתוצאה ממחלת האיידס שאותה הסתיר. אוצר התערוכה: ליאב מזרחי.

מתי? החל מ-27 בדצמבר

איפה? בית האופנה קום איל פו, האנגר 23 נמל תל אביב

הפיל הכחול

הפילים חוזרים לבמות לסיבוב חורף עם כל השירים והסיפורים, לקראת האלבום הרביעי שמגיע בקרוב.

מתי? 29 בדצמבר

איפה? גריי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פותחים במה - בית ליסין

פסטיבל "פותחים במה" למחזאות ישראלית חדשה, שמתקיים מדי שנה בתיאטרון בית ליסין, יכלול השנה שש קריאות מבוימות, שתיים מהן של מחזות זמר. את מחזות הזמר כתבו שי גבסו - סיפור המבוסס על חייו, ובוגר מסלול מחזות הזמר של בית הספר רימון בן ארנון. בפסטיבל ישתתפו מגי אזרזר, שי גבסו, עינת שרוף, רמי הויברגר, דניאל מורשת, לירית בלבן, קובי פרג', ידידיה ויטל, אפרת בוימולד, לימור גולדשטיין, נתי קלוגר ועוד ועוד. את הפסטיבל מנהל אמנותית אבישי מילשטיין, והוא משמש קרש קפיצה למחזאים בתחילת דרכם.

מתי? 28-31 בדצמבר

איפה? תיאטרון בית ליסין

שי גבסו. ראובן קסטרו
שי גבסו/ראובן קסטרו

30 ל"צינורות" של אתגר קרת

מופע מחווה חד פעמי לציון 30 שנה לצאת ספרו הראשון של אתגר קרת "צינורות". המופע ישלב סיפורים, שירים והרבה הפתעות נוספות בהשתתפות אתגר קרת, קרן מור, מנשה נוי, ערן צור, יהלי סובול, דניאל סלומון, קרני פוסטל, אסף רוט, קרן טננבאום. הכל תחת ניהולו המוזיקלי של ערן צור.

מתי? 30 בדצמבר, 12:00

איפה? מדיטק חולון

אתגר קרת זוכה בפרס ספיר. שוקה כהן,
אתגר קרת/שוקה כהן

חגיגות יום הולדת 90 למוזיאון תל אביב

המוזיאון הראשון לאמנות שנוסד בישראל ב-1932 חוגג תשעים בסוף השבוע האחרון של שנת 2022, ותחת הכותרת "סוף שבוע מטורף במוזיאון" יפתח המוזיאון את שעריו חינם לקהל הרחב ויקיים שלל אירועים חגיגיים ופעילויות לכל הגילאים: מסיבת פיג'מות לילדים (עם לינה במוזיאון), נשף שנות ה-30 בערב הסילבסטר, סיורים סודיים בארכיונים ובאוספים הנדירים, סרטים, הצגות ומופעים, סדנאות ומפגשים עם אמנים ועוד המון הפתעות.

מתי? 30-31 בדצמבר

איפה? מוזיאון תל אביב

אם16-תמונת ניצחון

קבוצת התיאטרון סמרטוט מעלה את "אם16-תמונת ניצחון!", פרפורמנס אקטואלי בהשראת הפסל "הוא הלך בשדות" של יגאל תומרקין העוסק בדמות החייל בישראל. ביים וכתב: אבי גיבסון בר-אל.

מתי? 29 בדצמבר

איפה? מוזיאון ינקו דאדא, עין הוד

מעבר לגבול

הצגת מקור חדשה של אנסמבל שובר גלים, אשר זכתה במקום הראשון בפסטיבל "כאן ועכשיו" למחזות מקוריים בתיאטרון הקאמרי. עלילת המחזה עוסקת באושרי אלימלך (אורן פפיסמידוב) אשר מתמודד עם שדים מעברו הצבאי וסובל מפוסט טראומה. הוא נאלץ לגור עם אמו (אורלי טובלי) בעקבות גירושים לא נעימים שאף הרחיקו את בנו רועי ממנו והוא מתקשר איתו רק באמצעות שיחות וידאו. בעודו מנסה להשתלב בחיים נורמטיביים הוא לוקח חלק בחבורת הזמר המקומית, שם הוא מכיר את גילה - מנהלת החבורה, הנשואה למפקד בכיר בגזרת הדרום. הגבולות בינו לבין גילה נפרצים ועתיד חדש נרקם בין השניים, אך אושרי מתקשה להימלט מעברו. את המחזה כתבה אילנית סויסה ומביים אותו סיני פתר.

מתי? הערב, 29 בדצמבר
איפה? אולם מופעים ברמוזה באשדוד, קניון 'לב אשדוד', יהודה הלוי 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully