וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית והמגישה האמריקנית ברברה וולטרס הלכה לעולמה בגיל 93

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 17:21

וולטרס, מהעיתונות והמראיינות המובילות בארצות הברית, הלכה לעולמה בביתה. "היא הייתה פורצת דרך לא רק עבור עיתונאיות אלא עבור כל הנשים", מסרה הדוברת שלה. וולטרס ראיינה אינספור מנהיגים, ביניהם כל נשיאי ארה"ב מאז ניקסון, וכן בשאר אסד, סדאם חוסיין ופידל קסטרו

ברברה וולטרס בראיון עם בשאר אל-אסד/צילום: רשת ABC עריכה: טל רזניק

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה האגדית האמריקנית ברברה וולטרס הלכה לעולמה הלילה (שבת) בגיל 93. וולטרס הייתה האישה הראשונה להגיש את התוכנית "Today" של ערוץ NBC, היא יצרה את תוכנית האירוח "The View", וראיינה כל אחד מנשיאי ארצות הברית והגברות הראשונות מאז כהונתו של ריצ'ארד ניקסון.

"ברברה וולטרס נפטרה בשלווה בביתה מוקפת באהובים. היא חיה את חייה ללא חרטות. היא הייתה פורצת דרך לא רק עבור עיתונאיות אלא עבור כל הנשים", אמרה הדוברת של וולטרס, סינדי ברגר, בהצהרה ל-CNN.

וולטרס החלה את קריירת השידור שלה בשנת 1961 כבחרת פאנל בתוכנית Today, עשור לאחר מכן היא הפכת למגישה בתוכנית. בשנת 1976 הפכה למגישה הראשונה שתוכנית חדשות הערב, כשהגישה את מהדורת החדשות של ערוץ ABC

ברברה וולטרס. רויטרס
ברברה וולטרס/רויטרס

עם הפיכתה למגישה, הפכה וולטרס לא רק לעיתונאית בעלת הפרופיל הגבוה ביותר בתולדות הטלוויזיה, אלא גם למגישת החדשות בעלת השכר הגבוה ביותר, גבר או אישה.

התוכניות שהשיקה וולטרס, "The View" ו"הספיישלים של ברברה וולטרס", היו מהנצפים ביותר מסוגם, וסללו את הדרך למגוון תוכניות אירוח אמריקניות. בשנת 2014 עזבה וולטרס את תוכנית האירוח "The View", ושנתיים לאחר מכן עזבה את כיסא המגישה בחדשות ABC. "ידעתי שהגיע הזמן", אמרה וולטרס בזמנו ל-CNN. "אני אוהבת את כל החגיגה, זה נהדר, אבל בלב חשבתי שאני רוצה להתרחק מכל זה, ועדיין לעשות עבודה טובה".

כמה מהראיונות המפורסמים ביותר של וולטרס, שהיוו נקודות שיא בקריירה שלו, היו הראיון שלה עם מוניקה לוינסקי ב-1999, בו צפו בממוצע 48.5 מיליון צופים. כמו כן, סיקרה וולטרס את המפגש ההיסטורי של אנואר סאדאת ומנחם בגין ב-1977. בנוסף ראיינה אינסוף מנהיגים, ביניהם פידל קסטרו, מרגרט תאצ'ר, סדאם חוסיין ובשאר אסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully