וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התכווצתי מרוב גועל": הגולשים רותחים על הריאיון של דנה גרוצקי עם שרית פולק

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 15:26

שרית פולק, גרושתו של סטטיק, נחשפה אמש כרובוט בתכנית "הזמר במסכה" ששודרה בקשת 12. התוכנית צולמה כשסטטיק ושרית עוד היו נשואים. הגולשים זעמו על השאלות החודרניות ששאלה דנה גרוצקי את פולק ב"ערב טוב עם גיא פינס": "התכווצתי מבושה. זה היה דוחה ומקומם"

שרית פולק לירז רוסו סטטיק. קשת 12, צילום מסך
פולק וסטטיק אחרי החשיפה/צילום מסך, קשת 12

מי זאת? מי זאת? מי זאת? שרית פולק, גרושתו של סטטיק, נחשפה (שני) כרובוט בתכנית "הזמר במסכה" ששודרה בקשת 12. התוכנית צולמה כשסטטיק ושרית עוד היו נשואים. סטטיק הצליח לנחש במהלך התוכנית כי מתחת למסכה מסתתרת אשתו (וכיום גרושתו) ששרה את "LET IT BE" של הביטלס, ולאחר החשיפה הוא ניגש אליה ונישק אותה. "זה היה מטורף, חוויה מטורפת. אני לא זמרת. זה היה מאוד קשה להסתיר את זה ממנו בבית", סיפרה שרית אחרי החשיפה.

בריאיון שהעניקה ל"ערב טוב עם גיא פינס" לאחר שידור התכנית סיפרה שרית כמה היה קשה להסתיר את ההשתתפות בתוכנית מבעלה דאז. הריאיון שהעניקה לגיא פינס ולדנה גרוצקי בשידור חי עורר סערה ברשת בשל השאלות החודרניות וחסרות-הטקט מצד גרוצקי. בין השאר סיפרה שרית שנאלצה לשקר לסטטיק כשעוד היו זוג נשוי כדי לא לחשוף את השתתפותה בתכנית. "יכול להיות שבגלל זה נוצר התאקל ביניכם, בגלל השקרים שלך?", שאלה גרוצקי. שרית הנבוכה ענתה: "לא".

דנה גרוצקי המשיכה ושאלה: "אולי בא לך לחשוף עוד סוד?", ובתגובה ענתה שרית שאין לה מה להסתיר. "אני לא רוצה לדרוך לך על היבלות, אבל זה לא צובט לראות את כל האירוע הזה בדיעבד?", שאלה גרוצקי. לכך השיבה פולק: ""אנשים שוכחים שמעבר לזה שזו הייתה זוגיות שנמשכה שש שנים, זו גם חברות. אנחנו עדיין חברים, זה לגמרי כיף לראות על המסך את החברות הזאת".

על כך שסטטיק זיהה אותה, אמרה: "הייתי מתבאסת אם הוא לא היה מזהה, למרות שהתבאסתי גם כשהוא כן זיהה. הייתי מתבאסת מכל סיטואציה, כי ניסיתי לעבוד עליו ולא הצלחתי".

שרית פולק לירז רוסו סטטיק. קשת 12, צילום מסך
שרית פולק/צילום מסך, קשת 12

חלק מהגולשים זעמו על השאלות של גרוצקי. "השאלות של דנה היו רדודות עד כדי כך שגרמו לי להתכווץ. גיא, היית צריך להתערב", כתבה אחת הגולשות. אחרת הוסיפה: "רק אני התכווצתי ונגעלתי מהשאלות של דנה גרוצקי לשרית בריאיון? זה פשוט היה דוחה ומקומם ועוד מאישה שגם עברה גירושין. עד לאן אנשים יגיעו כדאי קצת פרסום וקידום?! מזל שגיא היה שם לעדן ולשנות נושא". גולשת אחרת כתבה: "דנה גרוצקי, אני מתה עליך אבל הפעם הגזמת". עוד אחת הוסיפה: "ריאיון מביך. דנה, בתור מישהי שעברה את זה את אמורה להבין שלא שואלים שאלות כאלה".

העיתונאית ברוריה אבידן בריר כתבה בטוויטר: "משנחשפה שרית רוסו בזמר במסיכה כמי שהייתה הרובוטית החמודה, היא הדגישה את האנכרוניזם של תוכניות ריאליטי המצולמות תקופה ארוכה לפני שהן עולות על המסך. לירז רוסו/סטטיק זיהה אותה כאשתו, נישק ונושק, כאשר עכשיו הזמר ושריתוש מפיקת אירועים העומדת לפתוח מכון פילאטיס, גרושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully