וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבול, מדמם ופצוע: השחקן ג'רמי רנר פרסם תמונה מבית החולים

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 10:07

השחקן ג'רמי רנר, אשר אושפז שלשום בבית החולים במצב קריטי אחרי שנדרס על ידי מפלסת שלג שהידרדרה לעברו, פרסם תמונת סלפי שלו ממיטתו בבית החולים וכתב: "קשה לי לכתוב אבל אני מוסר את אהבתי לכולם. תודה רבה על המילים החמות שלכם"

טריילר "הנוקמים: עידן אולטרון"/יח"צ

השחקן האמריקני ג'רמי רנר בן ה-51 פרסם תמונה שלו ממיטת האשפוז בבית החולים לאחר שנפצע שלשום באורח קריטי כשנדרס על ידי מפלסת שלג שהידרדרה לעברו בסמוך לביתו. רנר, שהתפרסם בעיקר בזכות תפקידו כהוקאיי בסרטי "הנוקמים" וביקום מארוול, כתב: "קשה לי לכתוב אבל אני מוסר את אהבתי לכולם. תודה רבה על המילים החמות שלכם".

מעט אחרי שפרסם את הדברים התקיימה מסיבת עיתונאים של משרד השריף של מחוז וואשו, ובמסגרתה נחשף מידע נוסף על תאונת גריפת השלג של ג'רמי רנר. התאונה אירעה ביום ראשון האחרון ליד ביתו של השחקן ברינו והסבה לו פגיעה קשה בחזה ופציעות אורתופדיות, על פי נציגיו.

ג'רמי רנר. אינסטגרם, צילום מסך
תאונה קשה. ג'רמי רנר/צילום מסך, אינסטגרם

"בשלב זה של החקירה אנחנו לא מאמינים שמר רנר נפגע באופן בלתי הפיך ואנו מאמינים שזו תאונה טרגית", אמר שריף מחוז וואשו, דרין בלאם, וסיפק פרטים ראשונים על התאונה. רנר השתמש ב"סנו-קאט" (מפלסת לתנאי שלג) שלו כדי לשחרר רכב אחר שבן משפחה אחר נהג בו, ונתקע בשלג ליד ביתו בהר רוז, כ-25 מיילים מחוץ לרינו. אחרי שהצליח לשחרר את המכונית, על פי השריף, השחקן יצא מהרכב הכבד כדי לדבר עם בן המשפחה, ואז הרכב, ששוקל קרוב ל-6.5 טונות, התחיל להידרדר.

רנר ניסה לחזור למושב הנהג אך נדרס על ידי המכונה. "עד ראייה ראה את מר רנר נכנס לתוכה, ולא ראה אותו שוב עד שהסנו-קאט הגיעה לכדי עצירה בערימת שלג מול השביל שלו", אמר השריף. "אנחנו לא חושדים שמדובר בעבירה". הוא הוסיף כי הסנו-קאט נמצאת ברשות המשטרה ונבדקת לשם איתור כשל מכני ובעיות אחרות.

רנר התפרסם בשנים האחרונות בעיקר בשל תפקידו כהוקאיי בסרטי "הנוקמים" וביקום מארוול. דמותו אף זכתה לסדרה על שמה בדיסני פלוס, וכמו כן מככב השחקן בסדרה "The Mayor of Kingstown" של טיילור שרידן ("ילוסטון") בפרמאונט פלוס, שהעונה השנייה שלה צפויה להתחיל ממש החודש. רנר היה מועמד פעמיים לפרס האוסקר - לשחקן הטוב ביותר בסרט "מטען הכאב" ולשחקן המשנה הטוב ביותר בסרט "גנב עירוני". הוא גם שיחק בין היתר בסרטים "ההתנקשות בג'סי ג'יימס על ידי הפחדן רוברט פורד", "משימה בלתי אפשרית" 4 ו-5 לצד טום קרוז, ו"זהות גנובה" מעולם ג'ייסון בורן.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'רמי רנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully