וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר מאיים: אלמוני הניח מטען דמה מחוץ לדלת של מיכל הקטנה ובעלה

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 21:06

בסוף השבוע נכנס אלמוני רכוב על אופנוע כשפניו מכוסות בקסדה למגדל היוקרה שבו מתגוררים בני הזוג עם ששת ילדיהם - והניח מחוץ לדלתם מטען דמה. כך פורסם בחדשות 13. בני הזוג בחרו שלא להגיש תלונה במשטרה, אמצעי האבטחה בבניין הוחמרו

מיכל הקטנה/יח"צ, קסם צילומים

איום על חייהם של כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה, איש העסקים ניר ויצמן: נגה ניר-נאמן פרסמה הערב (רביעי) בחדשות 13 כי בסוף השבוע נכנס אלמוני רכוב על אופנוע כשפניו מכוסות בקסדה למגדל היוקרה שבו מתגוררים בני הזוג עם ששת ילדיהם - והניח מחוץ לדלתם מטען דמה. אחרי שהניח את המטען, הוא ברח משם בשקט. במגדל גרות 130 משפחות.

בני הזוג בחרו למרות האיום על חייהם שלא להגיש תלונה במשטרה, אמצעי האבטחה בבניין הוחמרו.

מיכל הקטנה ניר ויצמן. ניר פקין
מיכל וניר ויצמן/ניר פקין

ניר ויצמן, בעלה של מיכל הקטנה, הוא איש עסקים מוכר, מבעלי רשת "מלונות בראון". בעבר רץ שמו של ויצמן בקבוצות ווטסאפ ברשימת הגברים שהיו קשורים לכאורה בפרשת איש העסקים משה חוגג. בריאיון שהעניק למאקו הכחישו השניים מכל וכל כל קשר לפרשה ולחוגג. "אני לא מכיר את משה חוגג, לא יודע מי הבן אדם הזה. בחיים לא פגשתי אותו, לא ראיתי אותו ואין לי את הטלפון שלו", אמר ניר. מיכל הוסיפה: "היו הרבה נשמות טהורות ששלחו לי את הרשימה וניסו להוציא כותרות. אבל אין חבר של ניר שאני לא מכירה. ניסו לקשור את ניר למשה חוגג, אבל אני יודעת מי זה בעלי ועם מי אני ישנה בלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully