וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון יאיר, "סימון" מהשיר "אני וסימון ומואיז הקטן" של יוסי בנאי, הלך לעולמו

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 20:42

שמעון יאיר, המוכר כ"סימון" משירו של יוסי בנאי "אני וסימון ומואיז הקטן", הלך אתמול לעולמו בגיל 92. יאיר הותיר אחריו ילדים, נכדים ונינים. הוא נקבר בירושלים, שם חי כל חייו

שמעון יאיר, המוכר כ"סימון" משירו של יוסי בנאי "אני וסימון ומואיז הקטן", הלך אתמול לעולמו בגיל 92. יאיר הותיר אחריו ילדים, נכדים ונינים. הוא נקבר בירושלים, שם חי כל חייו. את השיר כתב יוסי בנאי והלחין חנן יובל בשנת 1980. זהו אחד השירים המזוהים ביותר עם בנאי והוא מתאר בו את חוויות הילדות שלו בירושלים לצד שני חבריו הטובים - האחים סימון ומואיז. אחיו הקטן מואיז - משה יאיר - הוא היחיד שנותר בחיים מתוך שלושת חברי הילדות.

אחייניתו של שמעון יאיר, איילת יאיר, הספידה את דודה בפייסבוק: "לסימון היו הרבה תכונות ומעלות טובות אבל מעל הכל הוא היה איש משפחה למופת. כדי לשמור על אחדות המשפחה המורחבת הוא היה 'מנחית' עלינו טבלאות אירוח סדורות. לא פעם רטנו על כך שהוא 'מוריד פקודות' במקום להתייעץ אבל בדיעבד אני מבינה כמה הוא צדק. הוא טיפח קשרי משפחה מכל סוג. עם רותי אשתו, עם משפחתו הגרעינית. ידע לקבל ולהכיל את כולם ולהרעיף דאגה ואהבה עצומה לכל עבר.

"במשך עשור וחצי אחרי שסבתי נפטרה - הוא עוד הצליח לתחזק את אחדות המשפחה המורחבת", הוסיפה. "בכך הוא עשה חסד גדול לכולנו. אחרי ההלוויה המרגשת שנערכה לו היום, נזכרתי שכששאלו אותי כילדה מה דוד סימון עושה למחייתו, עניתי בפשטות: הוא עוזר לאנשים. זה בעצם אומר הכל. סימון היקר. מה רבו מעלותיך! העצבת אותנו מאוד בלכתך (למרות גילך המופלג), תחסר לנו מאוד!".

  • עוד באותו נושא:
  • יוסי בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully