וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מעריצי "אמילי בפריז": מדוע לימודי צרפתית כל כך מבוקשים בישראל?

בשיתוף המכון הצרפתי

19.1.2023 / 13:23

אם אתם מעוניינים ללמוד צרפתית לשם ההנאה, לצורכי עבודה או לקראת רילוקיישן לצרפת או קנדה, כדאי שתכירו את המכון הצרפתי - המרכז ללימוד צרפתית המוביל בישראל, המציע מגוון קורסים בכל הרמות לילדים ומבוגרים כאחד

המכון הצרפתי. יח"צ,
"יש ביקוש גדול בישראל ללימודי צרפתית"/יח"צ

מאז ומעולם התרבות הצרפתית משכה אליה אנשים מכל רחבי העולם. גם כאן בישראל יש קהילה שלמה של פרנקופילים (מלשון המילה France) שמכורים לצרפת ולכל מה שהיא מייצגת - החל מהספרות והאמנות המרתקות, דרך ההיסטוריה העשירה, הקולינריה המשובחת, השאנסונים המופלאים והקולנוע פורץ הדרך. התרבות הצרפתית מציתה את דמיונם של רבים שחולמים לבקר בה ואף לחיות בה. בשל המשיכה העזה לצרפת, רבים מהישראלים לומדים כאן בארץ את השפה הצרפתית וכך יכולים לדמיין לרגע כאילו הם בתוך סצנה של "אמילי בפריז".

המכון הצרפתי. יח"צ,
המכון הצרפתי/יח"צ

"יש ביקוש גדול בישראל ללימודי צרפתית. מרבית התלמידים לומדים צרפתית לשם ההנאה שבדבר, אבל יש גם כאלו המעוניינים לעבור לצרפת או לקנדה למטרות לימודים, עבודה או רילוקיישן, שבהן אחת מהשפות הרשמיות היא צרפתית. לצורך כך הם נדרשים לעבור מבחני שפה רשמיים הבודקים את השליטה בצרפתית", כך אומרת לין לוי, אחראית פדגוגית של השיעורים במכון הצרפתי בתל אביב. "יש גם כאלו שלומדים צרפתית כדי שיוכלו לתקשר טוב יותר עם המשפחה שלהם שחיה בצרפת, יש אחרים שרוצים ללמוד צרפתית לקראת טיול במדינה, ויש אנשי מקצוע כמו רופאים או עובדי שגרירות בצרפת שנדרשים ללמוד את השפה לצורכי עבודה".

המכון הצרפתי בישראל הוא חלק ממחלקת התרבות של שגרירות צרפת. המכון מציע קורסים ללימוד צרפתית על בוריה - אוצר המילים, דקדוק, זמנים, הגייה נכונה, קריאה וכתיבה. "מטרת הלימודים במכון הצרפתי היא לתקשר בצרפתית ולחיות את השפה דרך התרבות הצרפתית", מסבירה לין. "הקורסים מיועדים לכל הרמות והם מתאימים למבוגרים וילדים כאחד. הלימודים מתרכזים בשפה הצרפתית המדוברת כדי שהתלמידים יוכלו לרכוש במהירות את השפה".

אמילי בפריז. Netflix,
"כמו סצנה של 'אמילי בפריז'"/Netflix

דגש על אווירה נעימה ומהנה

מרכז הלימוד של המכון נמצא בשדרות רוטשילד בתל אביב, וישנם מרכזי לימוד נוספים בחיפה, נצרת, קריית ביאליק, כרמיאל, קריית טבעון ובמכללה העירונית רעננה. אם ישנם לפחות 7 תלמידים המעוניינים ללמוד יחד את השפה, המכון יכול לפתוח מרכז ללימוד צרפתית בכל רחבי הארץ. בנוסף, ניתן להצטרף לשיעורים מקוונים דרך הזום. השיעורים קבוצתיים, אך המכון מציע גם שיעורים פרטיים בהתאמה אישית. כל קורס נמשך שלושה חודשים, ולאחר שמסיימים את הקורס בהצלחה ניתן לעבור לרמה מתקדמת יותר.

הייחוד הגדול של המכון הצרפתי הוא שצוות המורים כולו מורכב ממורים מקצועיים מהשורה הראשונה, המומחים בהוראה ללימוד השפה הצרפתית ודוברים צרפתית כשפת אם. בנוסף לכך, המכון הצרפתי הוא המוסד היחיד בישראל שבו תוכלו לעבור את כל המבחנים הרשמיים הבודקים שליטה בשפה הצרפתית. המכון אף יסייע לכם להתכונן לבחינות ולקבל את התעודות המוכרות בכל העולם הנדרשות לצורך התאזרחות בצרפת, רילוקיישן לצרפת או קנדה, לימודים בצרפת או לשם קבלה לעבודה במדינות אלו, הדורשת שליטה בשפה.

לצד ידיעת השפה הצרפתית, המכון הצרפתי שם דגש רב על אווירה נעימה ומהנה. הוא מציע קורסים בשיתוף פעולה עם המאפייה הצרפתית המצליחה מייזון קייזר שבתל אביב. במסגרת הלימודים תוכלו להתאמן על הצרפתית שלכם ולשוחח על טלוויזיה, אמנות או פוליטיקה בליווי קרואסון טעים וקפה איכותי. המכון הצרפתי מציע קורסים למבוגרים ולילדים בין גילאי 7-11 ו-12-14, בכל הרמות. אפשר ללמוד בקבוצה או בשיעור פרטי, בהתאם לצרכים שלכם. המכון הצרפתי בישראל גם מציע קורסים מזורזים בחודשי יולי ואוגוסט למבוגרים ולילדים. במקביל לכך, המכון מזמין את התלמידים להשתתף באירועים מיוחדים על טהרת תרבות הצרפתית, כמו הקרנות סרטים צרפתיים. לתלמידים ישנה גישה חופשית לפלטפורמה הדיגיטלית Culturethèque המאפשרת להוריד ספרים בצרפתית ללא תשלום, וכן תכנים של לה-קולזארי במדיאטק של המכון הצרפתי בתל אביב.

לין מסכמת: "התלמידים שמגיעים אלינו לשיעורים נהנים מזמן איכות. הם יכולים להתנתק מטרדות היום יום, מהעבודה והילדים, וליהנות מחוויית לימוד יוצאת דופן. אתם מוזמנים להגיע ולהתאהב בשפה הצרפתית".

לפרטים נוספים: בטלפון 1-700-701-778 או בוואטסאפ 050-3339258 (תל אביב) / 050-8821934 (חיפה)
למידע נוסף על הקורסים שלנו, מחירים ומועדים בקרו באתר שלנו
לרשימת הקורסים המלאה בינואר
המועד הבא: החל מה-29.01.2023
רוצים שאחד מנציגנו יחזור אליכם עם מידע נוסף? השאירו פרטים כאן

בשיתוף המכון הצרפתי
  • עוד באותו נושא:
  • צרפתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully